Så du menar att du inte tänker skicka in en video till det här?
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.691826
Så du menar att du inte tänker skicka in en video till det här?
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.691826
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Robin B känns som årets boybandspojke. Och såna har väl sina fans ...
Johan känns i alla fall speciell, även om han inte är helt klockren jämt.
Kevin, Alice, Anna och Robin E har den högsta lägstanivån, men jag saknar Lars unika personlighet.
Nej, tråkigt att Robin E åkte ut. Han kanske inte var världens roligaste, men han var en stabil motpol till alla poppiga tonåringar.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Gillar inte Robin B
Gillar Robin E
Och Johan.
Han är kul
Jag måste ju säga att det var lite kul när Alice sjöng Because of you för att hylla sin familj.
Texten:
Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Visst är sånt roligt, och det värsta är att det händer hela tiden.. Folk tar en låt som de TROR är gullig för att de aldrig brytt sig om att läsa texten... eller i det här fallet inte ens fattar vad de själva sjunger...sorgligt...
Ett jättekul exempel var på rix-fm när någon mailat in och ville önska sig den perfekta "hångellåten" till sin kille för att hon var så kär...Och så väljer puckot på RIX att spela "långsamt farväl" med Lisa Nilsson - som är en av de sorgligaste "göra slut låtarna" som någonsin skrivits...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
synd att anna åkte ut istället för johan, säger jag som har kollat på idol en gång (i fredags)
gillade han blonda robin.
och det är verkligen sjukt att johan är kvar och att anna åkte ut. ok hennes audition var fejkinspelad på en screeningträff i stockholm men hon kan ju sjunga fortfarande.
i denna ordningen kommer dom åka ut nu:
robin
johan
sen vinner kevin finalen
tyckte inte riktigt om anna, hon såg alltid så otroligt dramatisk ut.
Synd att johan palm är kvar.............................................. ................
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
när anna sjöng den där keep bleeding lät det inte roligt. hennes röst passar jättebra till en viss sorts låtar men vissa låtar lät förskräckligt.
Jag funderade på varför juryn inte sa nåt när Alice hade sjungit because of you till sin familj...Dom kanske inte heller lyssnade på texten![]()
jag tycker inte att anna har sjungit en enda låt på ett dåligt sätt. faktiskt. vad jag kan komma på nu iallafall. tyckte verkligen det var synd att hon åkte ut, men hon är kanske för bra för det programmet. hade inte velat att hon släppte en förproducerad skiva om hon nu skulle vunnit, nu kanske hon har chans till eget kontrakt på annat håll
When you can live forever, what do you live for?
tror att skivan ska göras på ett annorlunda sätt för vinnaren nu mot hur dom har gjort förut. det ska inte vara massa färdiga låtar osv, dom ska få vara med och bestämma mer själva. har för mig det iaf.
Anna var inte min favorit men Johan kunde ju hellre ha åkt. Han är pinsamt dålig![]()