jihde: hur många medlemmar bestod abba ab?
kevin: vad är medlemmar?
haha
men det kanske va fejk
jihde: hur många medlemmar bestod abba ab?
kevin: vad är medlemmar?
haha
men det kanske va fejk
Jag vet att jag har den här trådskaparsjukdomen och därför har jag ju redan skapat en tråd-tråd där man kan skriva in sina tråd-idéer utan att skapa en ny tråd. Tyvärr är jag nog den enda som har sjukdomen för det är knappt någon annan som skriver i "Förslagstråden".
EDIT: Ha ha, var inne och läste folks tyckande om Lars. Skönt befriande att se hur många människor som har förstått grejen!
Senast redigerat av namokab den 2008-11-04 klockan 10:33.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Herremintiid..Kevin var ju sjukt bra! Best ever!! Vilken rockstjärna, otroligt!
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
KEVIN VAR BÄST IKVÄLL!
Alice var bra, Anna var bra, Robin E var helt okej...Tyckte alla var bättre än dom brukar vara ikvällKanske var för att jag gillade temat...Ska till och med gå och kika vem som åker ut sen
![]()
Det börjar verka kärlek banne mig....lalala (8)
kommer sakna Lars :'( buhu
trodde aldrig jag skulle säga det men jag tycker fan idol är tråkigt. johan palm i all ära men nu när lars försvunnit så har de förlorat sin charm. är inte så intresserad av att höra de som är kvar i andra kategorier. det var mest lars som intresserade. anna håller ju på att bryta ihop. riktigt jobbigt att se...barnen är ju bara 16. fatta vilken sjuk press de lever under och måste känna. den enda som verkligen njuter är ju: kevin. alice verkar väl ta de soft också och även att hon verkligen har fin röst så tycker jag ändå inte att hon hör hemma där. hennes röst är bättre än så och hennes framträdanden är tråkiga...
btw så höll de på att sluta i kaos här hemma igår. min brors hus brann ner för 2 månader sen..igår började de brinna i vårat hus....helt sjukt. så jag vill säga till ALLA att köp IDAG en brandsläckare. för vi har 3 brandvarnare och inte 1 enda av dom började tjuta trots att huset var rökfyllt...
nu ska jag städa..ciao å kram
Om Lars släpper en skiva så köper jag den. Kevin kan vinna, han sjunger bra och är alltid så glad, men jag lär nog inte lyssna på honom efter idol.
Ännu är det vinter
och den stora vita björnen ligger kvar
den har lagt sig över asfalten och husen
Jag hoppas att den inte ger sig av
Så vi kan ligga kvar
hejdå lars, det kommer bli mycket tråkigare att titta på idol nu fast samtidigt så är det väl pga att han sagt så mycket att han inte vill vara med så mycket längre som folk inte röstade. nu hoppas jag kevin vinner, han är så duktig
jag håller med både kaffe å jånna...lite tråkigt dock...att man vill att en person ska vinna men man kan inte tänka sig att köpa ett album av den personen. nog iiiiinte riktigt det som de som står bakom idolcirkusen har tänkt sig
men alltså lars är ju as-skön...sååå skönt att sett en sådan som han e media även om han hatat hela den biten. inga falska smile...inget säga som man ska säga...inget fejk...
lilla tysta snälla lars som retade skiten ur de som ville styra de åt de glada folkets håll...
jag beundrar honom för all skit han få ta för att våga säga vad han känner å vill...media är ju bara patetiska som försöker få honom till en hemsk människa när de lyser så klart igenom att han är de motsatta...
och desmond och hans skriveri...finns så många andra producenter som är värda mer beundran än honom...älska lars för att han vågar säga det...
bon jovi är ju ren skit...
jag tror faktiskt jag ska sluta kolla på idol nu...och inte kolla något mer än när de är uttagningar för resten är bara producerad skit...
Håller med tigertindra om att Lars "äger". Okej, folk tycker väl att han är pinsam eller nåt när han dissar något han själv är med i, men rent filosofiskt gör han så himla rätt. Hans parallell mellan musikexperter och andra experter var ju klockren, typ att världens ledare anses vara experter på politik och det ser vi ju att världen inte är så bra på alla sätt ...![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
http://anytime.tv4.se/webtv/?treeId=90325&progId=678681
Bäst någonsin!
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
http://www.tv4.se/1.664396?entryId=9206
Hon har ju inte fattat nånting. Jag tycker synd om henne.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"