haha, alice går i min kusins bästis klass
hon bor en bit ifrån mig.
Finns det någon tråd "jag känner en kändis" eller ska vi skapa en?
Det känns som om Kändisleken etc. har lite väl enkel spelidé.
Vore nästan roligare med någon associationsvariant eller "jag känner en kändis".
Senast redigerat av namokab den 2008-10-26 klockan 13:37.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
lars ikväl haha
älskar honom så bra
orka surkärringen i juryn. det är så deras eget fel att nån flummar till det när dom tvingar seriösa musiker att skämma ut sig genom att sjunga schlager, åh snälla svenska folket inse att lars är guds gåva till idol och tv4
Jag undrade över det här när de filmade Lars föräldrar och mamman satt och torkade tårar. Grät hon över att han var så oseriös eller att för hon skrattade så mycket?
Gillade för övrigt att han var så störig efter.
Haha första gången jag ser idol i år (förutom lite Lars jag sett eftersom jag hört att han är bra). Jag kom fram till att schlager är usch och Lars är cool!
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
å jag såg lars å fatta ingenting men efter jånnas inlägg så klarnar allt åter kommer imorgon när jag sett hela programmet![]()
Haha, åh. Funderar på att rösta på Lars även fast jag inte följer idol.
Håkan Hellström sa bra saker om idol i Efter tio eller vad det hette på tv4 imorse också.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
jag har så svårt att tro att anna bara är 16. så grymt duktig. hade lätt velat kunna sjunga sådär
When you can live forever, what do you live for?
jag tycker att Lars var gullig ikväll.