sepideh är så vanlig och tråkig, hon skulle åkt
Jag dissar inte Idolkonceptet rakt av, men man måste väl även få tycka till om de man inte gillar?
Programmet står på under arbetstid, så jag kollar ibland. Inte minst repriserna då jag jobbar söndagar.
Anna och Alice är ganska bra. Snubben från Malta har jag ganska svårt för, men ABBA gjorde han showigt.
Det där kan lika gärna passa in på Johan, om det är kriterier för att åka ut som du räknar upp.
Ingen störra variation där, han raspar fram sina britpoplåtar om ingen tvingar honom till annat.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Johan är ju speciell åtminstone, det är inte Sepideh
all the people I see have clouds in their eyes
me I am alone
having a little party on my own
http://forumet.kent.nu/showpost.php?p=806993&postcount=7338
sepideh är inte så rolig nej.
tycker det finns ett par som känns rätt vanliga. om man jämför med tex anna och johan.
When you can live forever, what do you live for?
hur speciell är johan egentligen? han sjunger bara samma typer av låtar hela tiden, känns omogen och texterna han sjunger känns inte passande för en 16-åring så kan inte ta honom på allvar heller
Senast redigerat av Jånna Påp den 2008-10-26 klockan 13:20. Anledning: sämst på svenska språket igen
dom som jag kan se som stora stjärnor i sverige är:
anna, johan eller lars.
alice är jättebra men hon kan bli en agnes om hon vinner.
Okej Johan är väl inte så speciell, men ändå mer än Sepideh som skriker hela tiden...
all the people I see have clouds in their eyes
me I am alone
having a little party on my own
http://forumet.kent.nu/showpost.php?p=806993&postcount=7338
när johan inte skriker sönder låtarna har han skönast röst tycker jag..
coolt om lars skulle vinna idol, med tanke på hans personlighet tror jag inte han skulle få den där dryga attityden som de flesta artister får (syftar på typ agnes och sebastian), coolt i såfall ^^
fast vad vet jag
lars vinner nog inte. han kommer nog trea.
men han blir nog den som slår bäst efter iaf..
tror att johan, alice eller lars kommer att vinna idol