jo hon var duktig. lite speciell röst. fast ja som sagt kanske inte så idol-anpassat
jo hon var duktig. lite speciell röst. fast ja som sagt kanske inte så idol-anpassat
When you can live forever, what do you live for?
Tycker iofs Sepideh hade kunnat åka ut innan, men sen hade Loulou kunnat åka ut..
inget.
Jag ska nog börja se lite mer på det när den där Johan Palm har raspat klart och fått åka hem.![]()
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Uppenbarligen alldeles för mycket med tanke på att han inte har någon sångröst värd namnet.
Sedan det med säregen känsla, jag vet inte. Att gång på gång framföra brittiska klassiker av Suede, Verve, Coldplay etc. Nja, han får komma igen och visa något nytt snart. En annan sida, inte bara britpop för hela slanten. Ge istället killen (och inte minst rösten) något att jobba med. Ge honom en ballad á la Whitney Houston eller Celine Dion. Först då får vi se hur all round han är och vad hans röst verkligen går för, haha!
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
nämen ser man på alla har bra smak (kanske inte så konstigt, kentforumet liksom), LARS är underbar![]()
så tråkigt att alla bara fokuserar på rösten finns ju så mycket mer att se hos en artist
sepideh borde ju åka ut för hon hänger ju löst så ofta.