Ha ha, han var ju störtskön. Tröttsamt med människor som tycker att han ska ut för att han inte tar Idol på allvar. Det är ju han som gör programmet!
http://www.youtube.com/watch?v=31z81OVrw2E
Ha ha, han var ju störtskön. Tröttsamt med människor som tycker att han ska ut för att han inte tar Idol på allvar. Det är ju han som gör programmet!
http://www.youtube.com/watch?v=31z81OVrw2E
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Jag tror det är nyttigt för hela mediaklimatet med sånahär grejer. Blir glad.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
jag tror johan, kevin eller anna kommer vinna. hänger ju inte på rösten längre utan personligheten å alice är man redan trött på även om hennes röst är fantastisk.
lars hoppas jag verkligen inte vinner idol...han hoppar nog av innan den risken uppstår. missförstå mig rätt..tycker lars är absolut tveklöst bäst.
jag hoppas kevin vinner...känns som det verkligen är hans dröm.
robin.b har ju också idol-potential...
men den enda jag direkt skulle köpa en skiva av är: lars.
Anna sjunger verkligen inte bra, när hon sjunger mörkare tonare låter det förfärligt.
inget.
hon låter så gammal när hon sjunger, som en tant typ.
men hon har ju en fantastisk röst, unik. tycker det är häftigt.![]()
When you can live forever, what do you live for?
man kan ju inte gilla allas röster såklart, men tycker inte att någon där sjunger dåligt. bara mer eller mindre i min smak
Min hund har också en unik röst, det gör inte att han sjunger bra, men han sjunger nog fan bättre än Anna.
inget.
din hund kom inte med i idol ^^
anna har en unik röst. fast ibland låter det förjävlgt när hon går ner sådär jävla lågt.
kevin eller alice kommer vinna.
Kevin eller Alice förtjänar att vinna...sen kommer väl Johan Palm vinna ändå för att folket röstar och han har så många fan-flickor![]()