Om det där priset på 399 stämmer är det ju billigt och bra, klart man köper den isf
Fast det visste faktiskt inte jag (och antagligen inte vissa andra heller) förns alldeles nyss...
Priset var dock inte kant vid den tidpunkten sa det ar inget argument du kan anvanda nu.
Med det priset har jag inget emot vare sig boxen eller att fa dubletter men vi som "klagat" har anda fatt ta en massa skit bara for att vi skrivit vara asikter och en massa antydningar att vi klagar for klagandets skull (menar inte nodvanligtvis fran dig med den kommentaren) men vi har fatt ytterst fa motargument som inte har varit "ni borde forbjudas att kopa den" och DET visar pa att man inte kan skriva nagot negativt har aven om du givetvis har din RATTEN att tycka att vi har fel.
daniel
Jag kände inte heller till priset förrän det dök upp på Ginza, CDON och Bengans för fem minuter sedan. Till skillnad från dig så antog jag inte att kent försöker "lura" sina fans att betala massor av pengar för "gammalt material" utan att det gamla materialet var (precis som jag skrev) en bonus. Faktum kvarstår; jag tycker fortfarande ni var gnälliga istället för att fokusera på det positiva.
Burde kanskje ikke startet en sånn tråd før man visste prisen!
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
Kan ni nu äntligen hålla käften alla gnällspiggar! Men få se vad som blir nästa grej att klaga på, den kommer säkert som amen i kyrkan.
det är ju inte precis jocke som bestämmer priset, eller?
When you can live forever, what do you live for?