Jag tycker att boxen är cool. Och stor som Kent. :P Dom får ju släppa vad dom vill, finns alltid nån som vill köpa...
Jag ska köpa.
Jag tycker att boxen är cool. Och stor som Kent. :P Dom får ju släppa vad dom vill, finns alltid nån som vill köpa...
Jag ska köpa.
Ja, i alla fall 350 kr billigare. Ca 350 kr får du ge för samtliga sju studioalbum på varuhusen. Inkl. TTS. Men handlar det om ca 350 spänn extra så kan jag både ha och mista det, och lika gärna köpa boxen om i alla fall de första två skivorna är remastrade. Vilket de och dess ljudbild nog behöver vara för att krämas ut igen år 2008.![]()
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Återigen... Jag betalar mer än gärna för remasters av vissa av plattorna. Eftersom jag faktiskt bryr mig om vad plattorna innehåller.
Sen måste folk för en jävla gångs skull lära sig - Kent släpper inte ifrån sig vad vi vill att dom ska släppa, utan vad de själva vill släppa.
Och det är så jävla skönt för så har det alltid blivit bäst.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
men det är så onödigt att komma med dryga kommentarer när man
1. inte ens vet hur det kommer se ut? det kanske är nyinspelningar av skivor? nya omslag?
2. den kanske inte ens är såå jävla dyr.
3. nyheten kom idag, och alla märker väl att de som gjort detta inte direkt blir glada..
ni kan ju åtminstonne vänta.. håll det för er själva eller vad som helst.
1. Jaha, nya omslag? Spännande! Lätt värt att köpa en box för!
Remastrade skivor låter väl kanske hett iofs...
2. Nej, alla skivor med nytt material lär inte kosta en del...
3. Nyheten kom inte idag, det har diskuterats bakom kulliserna ett bra tag nu. Klart man blir glad över möjligheten till nytt material, fina bilder och intervjuer med bandet men det känns som man betalar för krimskrams man redan har hemma i hyllan.
vad fint det skulle vara om alla skivorna har nåt speciellt på ryggen som bildar nåt när alla står tillsammans. tex 1991-2008 eller nåt sånt
When you can live forever, what do you live for?
Alltså grejen är ju att egentligen finns det ingenting att klaga på. Det här är bra ju. Var glada!