Klart man förväntar sig att folk ska reagera på det man skriver, annars hade jag inte orkat skrivit det. Eller hur?
Jag skriver mina åsikter, men får mest tramsiga svar om att jag inte borde få köpa boxen och annat skit. Det förväntar jag mig inte. Det känns inte moget. Blir så trött.
Jag tycker också att Sundance_Kid borde spammas, så det skriker om det!
Om du förväntar dig en mogen diskussion är antagligen inte det här stället det helt rätta, i alla fall inte just nu. Folk verkar mest prata genom känslor, och inte förnuft.
De flesta kan nog egentligen förstå att vissa tycker det är svinjobbigt att behöva köpa alla skivor igen, men det är väl skönt för de som inte tycker det är något problem.
Jag vet inte var jag ligger i frågan, men jag kommer med väldigt stor sannolikhet att köpa boxen i alla fall.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Hehe vilken jävla ankdamm det här forumet är egentligen...
Ankdammar är jävligt trevligt faktiskt!
Tänk dig, små ankungar som bara flyter omkring oförstående av världen runtomkring dom.
Allt som har något värde är deras mamma! fjuniga små ankungar.
kul att en sån här tråd dök upp till sist, vore ju tråkigt om kent gjorde en sån här grej och ingen kallade dom sellouts! skulle inte kännas som det ska göra då
Jag läste vad du skrev, tycker du var gnällig och bestämde mig för att tala om det.
Nehe, det tycker jag.
Vad vill du mer att jag ska diskutera med dig?
Boxen kommer kosta 399 kronor. Tycker ni det är för mycket att betala för 15 nya låtar, en bok på 96-sidor plus allt kent tidigare släppt så får ni väl strunta i att köpa den. Jag tycker fortfarande att ni var gnälliga i den här tråden.