Aterigen, vad ger dig ratten att bestamma vad som far diskuteras har?
Bara positiva saker som inte kritiserar eller gar mot vad du tycker eller?
Inte manga som tjatat om att "fa" kopa samma skivor igen.
De 15 outgivna latarna ar bara dar for att fa oss att kopa boxen, forsok inte fa mig att tro nagot annat. De hade kunnat slappa det materialet pa annat satt om det hade varit utav omtanke for fansen.
Det har jag min fulla ratt att tycka och om jag sen koper boxen eller ej avgor jag sjalv.
Jag dock varit mycket mer pigg pa att ge ivag en massa pengar pa en box fylld med demos, livelatar, alternativa tagningar an att tvingas kopa alla skivorna igen for futtiga 15 nya latar (och en bok som sakert kommer att vara fin, kul med alla texter pa ett stalle till exempel).
Daniel
Har du sett något pris än? Vad är det värt att betala för det tidigare inte släppta materialet och boken på 96 sidor? Hur svårt kan det vara att se det material i boxen du redan har som ett bonusmaterial? Jag kan förstå att man enbart vill köpa nytt material samtidigt kan jag tycka att din kritik känns väldigt snål, gnällig och tråkig.
Sen är det dessutom en grymt samlarobjekt att ha.
When you can live forever, what do you live for?
Nej kan inte förstå riktigt varför jag skulle tycka att han är en bättre människa pga hans utseende och vad det skulle ha för betydelse?
Man får väl se det på sitt eget vis, om man nu gillar kent och tycker att de är viktiga för en själv, varför skulle man då se negativt på det?
When you can live forever, what do you live for?
Det här är ju riktigt roligt! Att chatta om onödiga grejer med lata studerande (som jag), arbetslösa (eller lata arbetare), sjukskrivna (som ändå orkar sitta vid datorn), skolkande skolelever, arbetare på semester (eller två/treskiftsarbetare), pensionerer (jo det finns kent-fans i alla åldersklasser, bandmedlemmar och alla andra grupper. Fan vad roligt!
Kan vi till nästa diskutera vädret eller börsen?
Ps. Ni har talat om "futtiga 15 nya låtar". Har kent någonsin gett ut så många nya samtidigt? Isåfall har väl alla deras skivor varit futtiga. (Ok, nu är väl bara 11-12% nytt...)
Du kanske skulle vidga dina ögon och kanske ha lite förståelse för att det faktiskt är människor vi snackar om. Människor som precis som vi också gör jävligt mycket fel och många dåliga saker. Jag tror inte att det här bandet har tänkt speciellt mycket på medlemmarna på forumet, eller alla som står längst fram på deras spelningar. Faktiskt inte.
Fattar inte riktigt vad det skulle vara för fel på den här tråden. De som mår dåligt av att läsa den kan faktiskt låta bli, eller argumentera emot på ett seriöst sätt. Inte bara skälla ut trådskaparen.
Jag tycker också att det känns "onödigt" att köpa samma album två gånger för att få det nya som man egentligen vill åt. Sedan är jag ändå jätteglad för boxen, vad som helst så blir man ju helt lycklig. Återstår att se vad priset är, om det är helt orimligt kanske jag inte vill köpa den.