Fast jag skulle nästan vilja ändra mitt svar här.
Delvis kan man se det som ett sådant, ett hjärta som slår hårda slag för den stora gruppen. I mitten finner man den ensamma och svaga. Jag, och antagligen rätt många här skulle jag gissa, kan nog känna igen sig i den bilden...
Här en tavla som jag målade till mitt ex i julklapp. Det är en form av självporträtt där hon representerar solen som visar att hon har berört och fångat mitt hjärta, mina ögon och min själ.
![]()
I'm drowning in time to a desperate beat
Den var snygg, bnn! Gillar idén!
Plock, utsällningar, layouts, foton och en dokumentärfilm, det mesta från sent 2008/tidigt '09
Bara att klicka på länken och låta det rulla så borde ni se allt i lugn och fin takt..
Ja det går inte att förneka att inspirationen kommer från GTA IV^^
Inte för att vi försökte vara informativa om drogens egenskaper utan det är mest tänkt som att "rastamannen" VILL vara rasta, men om det inte syns så sniffar han bara rökelse. Det är inte seriöst någonstans.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Jag blir fan hög på rökelse...
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Provljussättning av kyrka:
Sláinte Mhath!
Fick designa en logotyp till en förening som motverkar mobbning. : ) Ska användas på knappar och på tygpåsar. ^^
![]()
Lite teckningar jag ritat på papper, lagt in i datorn och fyllt i väldigt "proffsigt". ; )
Bifogad fil 5143
Jag gillade den : ) Jag skulle gärna se den i stor skala, kanske ha på väggen som en tavla.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Vad roligt att du gillade! Tack! : D
Den är inte klar än, har lämnat plats åt minst en till man/kvinna. Den intellektuella kulturella gruppen behöver fler personer känner jag.