Sidan 33 av 33 FörstaFörsta ... 2324252627282930313233
Resultat 481 till 485 av 485

Ämne: Forumares kreativitet

Det är tårar
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Laila Mari-Gigi Andersen Visa inlägg
    Behövs "bryggorna"? Är det inte möjligt att "hoppa" i stället?

Men ja, redigering är den tråkiga delen av skrivandet. Det är lite som att städa => major suckage ...men när det är gjort ser allt bättre ut.
    Haha, hade blivit en lite svårläst berättelse utan bryggorna. men ofta när jag ska försöka få till bryggorna så får jag idéer som utvecklar historien ännu mer så det brukar vara bra att utmanas även om det suger i stunden. ;-)
    and so it begins again Bifogad fil 11573.
    Inspirationen kom precis som jag höll på att somna ett par nätter sen Bifogad fil 11574...och jag ignorerar aldrig när inspiration slår ner.

Men den här gången gör jag det ordentligt. Har även gjort ett par anslagstavlor för alla mina anteckningar, idéer, inspiration - och för att hålla reda på de olika historierna som utvecklades i historien - och denna här kommer att kräva noggrann research först!
    Jag ser fram emot ...oh, to heck with it! I am longing for the challenge this genre will give me! ...den kommer att testa min fantasi och analytiska färdigheter och min förmåga att strukturera en berättelse - men mest av allt min fantasi.

Åh, vad det kliar i mina fingrar. Jag vill skriva nu!
    Åh, det låter spännande. lycka till!

Erfaren medlem Laila Mari-Gigi Andersens avatar
    Reg.datum
    Aug 2014
    Land of Procrastination ... eller Själland

Standard

Citat Ursprungligen postat av Det är tårar Visa inlägg
    Haha, hade blivit en lite svårläst berättelse utan bryggorna. men ofta när jag ska försöka få till bryggorna så får jag idéer som utvecklar historien ännu mer så det brukar vara bra att utmanas även om det suger i stunden. ;-)

Åh, det låter spännande. lycka till!
    Åh okej. Men nu blev jag nyfiken. Skulle du kanske kunne tänka dig att berätta om för mig varför du behöver bryggorna - i ett PM?!
    Men det är altid cool när utmaningar bara känns utvecklande!

something new.jpg Något nytt tar form ikväll. Am so buzzed I can't sit still.

Det är tårar
    Guest

Standard

Åh okej. Men nu blev jag nyfiken. Skulle du kanske kunne tänka dig att berätta om för mig varför du behöver bryggorna - i ett PM?!
    Men det är altid cool när utmaningar bara känns utvecklande!

something new.jpg Något nytt tar form ikväll. Am so buzzed I can't sit still.
    PM på väg

Erfaren medlem Laila Mari-Gigi Andersens avatar
    Reg.datum
    Aug 2014
    Land of Procrastination ... eller Själland

Standard

Jag övergav muse för detta idag. Jag behövde något lite mer "Heaven & Hell" eftersom jag fortfarande skriver på den där battlescene. #Epicnessislikelytohappen

Och jag har upptäckt något annat också - förutom att det att skriva i en helt ny genre är fantastisk, då har jag upptäckt att jag kan sitta mig ner och skriva när som helst, jag behöver inte vara eller känna mig "inspirerad" för att skriva denna gången - och det är friggen' awesome!
    Och jag 'researher' ordentligt den här gången! När jag skrev den andra romanen satt jag mig bara ner och skrev, men den här gången behöver jag att undersöka "things" och jag måste tänka logisk och strukturerad - men det känns jätteskönt att bli utmannat så här! Och jag har erkänd at jeg kommer behöva hjälp också, för att säkra mig att handlingen - 'the plot', och karaktärerna håller måttet.

Det är här mitt hjärta är eller snarare det är här jag lägger mitt hjärta, det är här jag känner mig hel - när jag får skapa. #Buzzingwithjoy

hugs heart, small.gif
    Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2017-05-09 klockan 12:06.

Erfaren medlem Trivselgrodans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

17/12

Jag rör dig med mina tankar.
    Jag känner värmen från dig.
    Du har funnits i min värld sedan länge.
    Och det vet du inte ens om.

Jag minns den dagen du sa:
    Nu är det dags för mig att dra
    Men jag tror att du av misstag
    Fick med dig mer än du tänkte då

Du fick med dig alla orden och alla melodier
    Du fick med dig all världens färger och alla mina fyrverkerier
    Nu när allt är tyst och grått
    Önskar att du kom tillbaka och blåste liv i all magi

Vi behöver nåt att längta till
    "Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"

Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda

Sidan 33 av 33 FörstaFörsta ... 2324252627282930313233

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •