Sidan 4 av 33 FörstaFörsta 1234567891011121314 ... SistaSista
Resultat 46 till 60 av 485

Ämne: Forumares kreativitet

Erfaren medlem e-as avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Sydde och tryckte på en väska.
    Senast redigerat av e-a den 2009-10-25 klockan 21:00.

Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av e-a Visa inlägg
    Sydde och trycke på en väska.
    Coolt : )
    Ett av deras bästa album för mig just nu.
    Bra motiv, som passar till t.ex. en väska i detta fallet hehe.
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av svantee Visa inlägg
    Coolt : )
    Ett av deras bästa album för mig just nu.
    Bra motiv, som passar till t.ex. en väska i detta fallet hehe.
    Tack!
    Kan inte riktigt bestämma mig när det gäller sånt där, men i toppen ligger det iaf hehe.

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av e-a Visa inlägg
    Sydde och trycke på en väska.
    snyggt! hur har du gjort det?

Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    snyggt! hur har du gjort det?
    Skrev ut bilden på tygtrycks-papper (finns på Panduro och liknande), och strök på det (:

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

vad smart! : )

Adam K.
    Guest

Standard

Här kommer mitt absolut första försök till en "riktig" tavla! Går akvarell och skissteknik, och sista uppgiften var att göra en akvarellbild. Såhär långt har jag kommit:

Bifogad fil 5317

Skulle gärna höra lite kritik (särskilt innan jag är klar med bilden). : )

Sen har jag en fundering. På de skisser jag har gjort har jag även grovt målat dit en blå skugga som stolen kastar på den högra (ljusare) väggen. Tror ni att detta låter som en bra idé, eller kommer det bara förstöra bilden?

Adam K.
    Guest

Standard

Nu är den klar, betyg är satt osv!

Bifogad fil 5353

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Den var helt okej, bra jobbat med färger. Vad fick du för betyg?
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Adam K.
    Guest

Standard

Tack!

Fick VG+ på den. Hon hade gärna sett lite bättre teknisk finish, men själva känslan och uttrycket gillade hon skarpt. : )

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Låter som en rättvis motivering, för lite så tycker jag nog också. Skulle vilja se den i högre upplösning
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Här kommer de två första kapitlen från min barnbok "Ljudet av Djur som Slåss".
    Enjoy, ge gärna konstruktiv kritik också.
    Mvh
    Mr. ?

Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Jag vill inte försimpla språket. Barn är inte dumma i huvudet. Om du läser lille prinsen till exempel så håller den samma nivå fast är totalt riktad mot barn. Barn är smartare än vad man förväntar sig.

Och när barn ställer frågor om ord så får dom lära sig nya saker, Det är najs

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Jag föddes aldrig till att bli en tecknare, men för ungefär 5 - 6 år sedan tecknade jag två figurer inspirerade av "The legend of Zelda" som är helt ok.
    Dålig kvalité på fotona för de togs för några år sedan med en pissig mobilkamera.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Jag föddes aldrig till att bli en tecknare, men för ungefär 5 - 6 år sedan tecknade jag två figurer inspirerade av "The legend of Zelda" som är helt ok.
    Dålig kvalité på fotona för de togs för några år sedan med en pissig mobilkamera.
    Har du haft originalbilderna under eller bredvid pappret? Eller har du sett dem en gång och ritat ur minnet?

Sidan 4 av 33 FörstaFörsta 1234567891011121314 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •