tigertindra: sry om jag gjorde dig upprörd. men för att försöka förklara så var den inte tänkt mer som en film jag slängde ihop. och om du missat det så låg engelska versionen av OWC på men den togs bort av Youtube rätt snabbt så halva meningen med vad jag ville ha sagt med filmen gick bort. men sen är ju svanar å ankor sjukt fina djur så häng inte läpp för det!
Tycker du att felix är en charlatan?!
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Tack så mycket
Vanligtvis brukar jag också föredra de svenska albumen i överlag, men just dn här gången tyckte jag engelska passa bättre.
Vad menar du? Att filmen inte är bra eller?
"En charlatan söker bedraga andra genom att tillägna sig själv, sitt arbete, sin egendom och så vidare högre värde än de äger."
http://foto.stilren.se - portfolio
Jaha, men dåså. Trodde aldrig jag skulle få mitt arbete dissat av Jesus. Nu kan jag dö lycklig![]()
Haha, roligt! : ) Godnatt svanar och andra.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Hej silversvanen. Din film har inte upprört mig. Och nu vet jag syftet. Dvs du hade inget särskilt syfte med den. Jag bara tror att om du inte postat den på kentforumet och haft en kentlåt med så tror jag inte att det hade varit så många som tyckt något speciellt om den.
Så inget hat mot dig. De är bara mycket hat ala Oskar och kentidiot. Mitt råd till dig som ny på denna sida är att aldrig gå in i politiktråden och om du ändå gör det så ge dig för Pappas skull inte in i en diskussion med Oskar. Han tar inte till sig andras åsikter eller sätt att tänka. Han är bara intresserad av att lyssna på sin egen röst och få idel ryggdunkar för det...
Men som sagt... Välkommen
vi är lite crazy men mycket varma här...Nästan alla ialfl... En del är bara crazy ^^
Senast redigerat av tigertindra den 2010-05-20 klockan 22:24.
alltså ge dig nu