Vet att det fanns en sån här tråd förut, men kunde inte hitta den. Ergo: ny tråd. Posta allt som inte passar i andra trådar, en video, en tavla eller något annat resultat av er kreativitet.
Här är min senaste lilla tavla.
![]()
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Vet att det fanns en sån här tråd förut, men kunde inte hitta den. Ergo: ny tråd. Posta allt som inte passar i andra trådar, en video, en tavla eller något annat resultat av er kreativitet.
Här är min senaste lilla tavla.
![]()
http://foto.stilren.se - portfolio
Jag kallar den för "Ensamheten".
Det här var ju då en mer intressant tolkning.
Att våga stå för den man är, att våga stå utanför gruppen och inte låta "kappan vända efter vinden". Sen är alla inte gjorda för att röra sig i större grupper, och framstår då lätt som ensam. Heller ingenting man bör se fel i.
Ja hrm... Det här var en sommar då Bravorion och jag fick för oss att göra en film med spårade karaktärer från alla världens hörn. Den blev så spårad så att den tillslut las på is. Men här bjuder vi väl på ett klipp med "Millie the rasta" som ni kan skratta/gråta åt -.-
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."