Sömnpiller.
Jag stod och betraktade samma svan häromdagen!
Rofyllt och fint tycker jag!
inget.
Ni som inte gillade musiken kan glädjas åt att Youtube tog bort den för den "tillhörde Sony Music" bla bla...
kentidiiot; tack så mycket. värmer.
Trevlig film, jag blev glad av den, vet inte varför men det var nog den varma temperaturen på ljuset som gjorde det.
Galet snyggt namn du har btw.
Sláinte Mhath!
Jag trodde aldrig någon skulle bli glad av den. Men det är väl bra ändå, även om jag själv kände jag delade med mig utav en enorm ensamhet och utsatthet när jag gjorde filmen.
Tack. Jag heter Swahn i efternamn så när jag började blogga tyckte jag namnet passade. Lite inspirerat av Öijers poesisamling "Svart som silver" också.
Filmen var fin och rofylld men den skulle varit ännu bättre om du hade tagit låten på svenska istället för engelska.. (:
Det är en svan....
Vet inte riktigt vilken form av respons du är ute efter?
Är det ett arbetsprov eller är siktet att bli dokumentär filmare?
Vet inte vad jag ska ge för respons... Ser inget unikt eller speciellt eller intressant.
Men varmt välkommen till Kent forumet![]()
Min respons är att jag tycker den är intetsägande. Vem som helst kan ställa sig å filma en svan och sen lägga ut den på: you tube och kalla det för film.
Men förlåt... Glömmer att de är Kentforumet. Allt är fantastiskt å finast å underbaraste jag sett. Trodde hon ville ha ärlig respons inte rövslickande...
Jag ångrar mig.
Din film är fantastisk. Bästa jag sett. Den fick mig att se på svanar på ett sätt som jag aldrig tidigare trott var möjligt.
Den berörde mig på djupet och fick mig att tänka på somrarna vid kusten med mormor och morfar när ja var barn.
Så mycket nostalgi och tänk att de bara krävdes en svan för att framkalla det.
Förlåt men nu måste jag gråta en skvätt och fortsätta citera kafka i mitt mörker-rum. Posta gärna fler filmer du gjort... Gärna nån med getter eller pandor. De får mig alltid att tänka på min tonår och hur skörbart livet är...