Falling in love
image.jpg
Blev en till : )
Falling in love
image.jpg
Blev en till : )
Senast redigerat av Trivselgrodan den 2016-10-04 klockan 20:44.
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
image.jpgtio tecken
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2016-10-03 klockan 21:25.
image.jpg
Feel it, flow
Tack!
Dom var väldigt roliga att göra. Så skönt med inspiration.. Träning och motion är mitt enklaste sätt att koppla av och stressa ner eller koppla bort tankar på nåt jag e nervös inför. Nu när jag vart förkyld i två veckor har jag inte kunna träna. Så efter att jag fick inspiration för en vecka sen så bestämde jag mig för å ta mig tid å teckna lite i veckan också å det var jättebra.. Avkopplande och gav mig energi![]()
Ställde mig samma fråga ; ) Jag borde uttrycka mig konstnärligt oftare absolut. Den konstform som känns som min primära är att måla tavlor i olja men det har jag inte gjort på flera år och kan inte göra det i min lilla lgh... Men jag har drömmar om att skaffa ett litet hus med ett liten ateljé där jag kan måla och pyssla. Men att teckna är ett bra substitut så länge![]()
Jag hoppas verkligen att du får möjlighet att uttrycka dig kreativt igen! Det finns inget bättre, som du sa, det är både ett utlopp för känslor och samtidigt något som ger en energi för att klara vardagen.
Det är synd att du inte kan göra det i din lägenhet. Jag antar att du målar på "stora" dukar?
image.jpg10 tecken
Här är lite saker jag sysslat med (och gjort färdigt) de senaste åren
"Cykelbitch" - En smått ironisk låt..(2013)
"Hot Coffee and Shiny Donuts" - En låt gjord i smartphoneprogrammet "Caustic" (2014)
Musik till Amigademo (2015) (inte min kanal)
En liten tutorial hur man gör en "acidisch" accent på en Korg Volca Bass(2015)
"Scared of Scared" - Musik till timelapsvideo (Oldschool Amiga-låt) (2015) (inte min kanal)
"Eight bit digitreat" - Amigamusik som är gjord för några år sen, men som jag lade upp på YT 2016.
"disc0-kent" - Musik i Amigademot "Data Delight" (2016) (inte min kanal)
"disc0-kent" - Vy från programmet den är gjord i (2016) (inte min kanal)
"Dr. Diskant & Prof. Bas" - Musik till timelaps-/slideshowvideo (2016) (inte min kanal)
Senast redigerat av frågg den 2016-10-18 klockan 19:34.