Helgens projekt: Lundby - dele.jpg Lundby - på vej.jpg Lundby - fluff.jpg
För Lundby.jpg och som det ser ut nu: Lundby Nordic.jpg "Lundby Nordic Style"![]()
Helgens projekt: Lundby - dele.jpg Lundby - på vej.jpg Lundby - fluff.jpg
För Lundby.jpg och som det ser ut nu: Lundby Nordic.jpg "Lundby Nordic Style"![]()
Jättekul!!
M ville ha ett dockhus och eftersom hon redan har haft ett Lundby som vi sålde för ett par år sedan, jag var typ: "No way, att jag kommer att betala för ett nyt. Om du vill ha ett kommer vi att köpa ett begagnad och sen kan vi dekorera det som du vill." - Och hon gick med på det.
Så hittade vi ett bild på ett trägolv och på svarta & vita "tiles" som vi printade och jag klippade, limmade och lackade det. Sedan målade jag väggarna, och Maria fann några omslagspapper som tapet til några av väggarna. Lundby Nordic 2.jpg
Skulle önska att vi kunde få andra möbler än de från Lundby... men kanske det går att "fixa" dem också.
Jag ville faktisk göra mycket mera - som t.ex vända trappan runt, slå ner en vägg... Jag överväger att göra en till - bara i svart och vitt.
![]()
Och ja, det var så kul!- inredning i liten skala.
![]()
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2016-07-10 klockan 20:06.
egoist.jpg Ett samarbeta över gränserna... idé: Ödet. Utförande: Laila. Design: Ödet (och Laila).
Planerar en personlig leverans.
Och inte bara har jag tur att få fika med Ödet på väg hem från Stockholm nästa vecka, men kanske jag också har tur att få fika med Hulda på torsdag på väg norrut.
#Kännermigväldigtlyckligtlottadattfåkännasådanaund erbaraochgenerösamänniskor.
(varför kommer det ett mellanslag mellan d och e?)![]()
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2016-07-12 klockan 22:45.
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2016-07-21 klockan 01:49.
Lost and found on the beach.
The most beautiful full moon hung to her left and lit up the highway in front of her as she drove south, behind her powdery pastels coloured the bright, northern sky. And her heart felt like it was about to burst out of her ribcage, it was so full of love and happiness it felt like it was to come undone at the seams, letting love seep out covering her and her entire world. A smile spread across her lips. All because of him.
And she wondered how could that be? How was that possible? How could her little heart feel so full - take up so much space inside her chest, when she knew that she had lost it back at the island, on the beach, into the sunset?!
She knew. She knew now, it had been him. He had come to her.
But not until that very last glance out of the corner of her eye as it met his, had her mind reluctantly accepted what her heart and most certainly her soul already knew. It was him.
Her mind wobbled, refusing to accept, because why? Why would he be there? Because of her? Why her?
- and when she looked again he was gone... He'd left and torn a hole in her chest just big enough for her heart to tumble out of, exposed and confused, finally freed from the cage where she kept it locked up so tightly. But if her heart had fallen out into the sand, what was taking up so much space inside her chest? Where did all this love and happiness come from if not from her heart? Or was it merely an echo of her heart that still reverberated inside her?
The monotone hum of the engine and the darkness of the night gave her ample opportunity to reflect upon the contradicting emotions between her doubting mind and the pounding in her chest. How could she feel so lost and without hope, as if she'd been weighed and found wanting, the feeling of having missed something, a chance she'd not really been given, scared her.
But at the same time she felt that her ribcage could burst at any moment, brimming over with love and joy and hope, hope for the future - that somehow his path would cross hers again.
Her lips moved ever so slightly as she inaudibly let out a small wish. Please, let him find my heart and keep it safe until we meet again.
#Travelinspires #lovestories #puttingmyheartintoeverythingandoutonmysleeverevea lingitssecrets
if you see this colour, it's because I've added to/edited the text later.
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2016-07-23 klockan 01:03.
Först måste ni komma ihåg att jag inte skriver någon form av Magnum Opus eller något sånt. Jag skriver bara "plain, old lovestories" ...kryddad med lite "plain, old, vanilla sex" - nothing fancy there as well, all very vanilla!!![]()
Text biten här är inte en del av någon historia. Jag satt mig bara ner och skrev lite... en sida eller två, bara för att komma igång igen. Det är allt. Det är ingenting fancy. - och för att bespara er har jag bara CP'd ett par rader.
Och om du är allergisk mot kärlekshistorier och/eller erotiska romaner - snälla, read no further!Puss puss.
"She drew in a ragged breath of air through his mouth and exhaled slowly. His lips curved into a smile, as he placed a kiss on her eager mouth, inviting her in with a persuasive tug at her bottom lip.
With her arms around his neck she felt how his body pressed against and gently curved in over hers as his arms moved around her waist and pulled her in.
Letting her nose tenderly rub the stubbles on his jaw, she placed slow, soft kisses right underneath his jaw line until she reached his ear. As her teeth gently grazed his earlobe she exhaled softly through her nose so he would feel her warm breath in his ear, which resulted in a shudder rippling through his body. She smiled to herself before she let the tip of her tongue skim the edge of his ear, every now and then her lips placed moist kisses along the ridge, then she returned to his ear lobe, nibbling it softly. His breath came in short, shallow puffs and she felt it hot and moist against her neck."
![]()
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2016-10-01 klockan 23:08.
image.jpg
Blev inspirerad och slängde ihop en snabb teckning
Den heter "Where are you soulmate?"
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Senast redigerat av Trivselgrodan den 2016-10-02 klockan 07:17.
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Nej, självklart, my bad, jag drog slutsatser som jag inte borde göra.Sorry.
Det är ju heller inte allt som jag postar i kärlekstråden som handlar om mig.
(Jag vet inte om du såg det mitt svar? Men du frågade om bilden jag postade i Kärlekstråden - #tænkerpådig, jag vet inte vad dessa byggnader på motsatt sida av Riddarfjärden är, jag tror kanske att de kan vara lägenheter? Jag stod på den lilla stranden framför hotellet & vandrarhemmet på Långholmen.)