Återbrukande, smyckestillverkande boknörd utan skrupler = Smycken för vägg..?DSC01401.jpgDSC01397.jpgDSC01393.jpgDSC01392.jpgDSC01396.jpg
Återbrukande, smyckestillverkande boknörd utan skrupler = Smycken för vägg..?DSC01401.jpgDSC01397.jpgDSC01393.jpgDSC01392.jpgDSC01396.jpg
Säg till om jag stör sa han när han steg in, så går jag med detsamma. Du inte bara stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
@erika.persson.prahlin
Åh tack, Jena
Här kommer ytterligare ett alster. På sidan 22 i detta digitala magasin om böcker. Om konsten att inhalera böcker
https://issuu.com/litetforlag/docs/l...r1_2013/23?e=0
Älskar människor som älskar böcker![]()
..för mig är det så, när det är som bäst, då känner jag lukten av såpskurat golv, nybryggt kaffe, tung syrendoft, nytjärad brygga..you name it. Är det bra litteratur så finns dofterna där..gömda i kulisserna, bakom orden.
Säg till om jag stör sa han när han steg in, så går jag med detsamma. Du inte bara stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
@erika.persson.prahlin
Men tack hörni. Ja, böcker och ord är vackra på så många sätt.
@erika.persson.prahlin
Om jag verkligen förlorar mig själv i en bok jag kan lukta dofterna i den världen där boken äger rum ...
När jag läste The Twilight Saga (Ja, ja ... Jag läste den flera gånger, så stäm mig!) Jag kunde lukta de djupa, rika dofter av skogen eller den salta luften vid Stillahavet. . . Jag kunde lukta mögelväxt luktar gamla, parisiska fängelsehålor i Interview with a Vampire. Jag kunde nästan smaka de pajer som serverades och känna elden i eldstaden och draget i den gamla herrgården i Wuthering Heights ... Jag älskar dofterna i böckerna!
![]()
Mitt senaste verk. (Studentpark i Jönköping)
Sláinte Mhath!
Jag vill starta en webcomic, men vet inte riktigt var jag ska börja. Här är ett smakprov, en "pilot" eller ett test om du vill:
![]()
Sláinte Mhath!
Beauty.jpgBlow.jpgBlue heart.jpgGolden heart.jpgÖrhängen.jpg
Lite smycken jag gjort.
"Getting old is not for sissies."
Mitt senaste verk.
Marilyn <3
![]()
"Getting old is not for sissies."