Ops, där fick jag mig en känga som heter duga, gött. dynamik där:-) Jo men jag fick bara känslan av något likt. Well, I´m wrong, i detta fall då. Ha det fint:-)//john
http://open.spotify.com/album/5WuR4mP9IF5pmnrneDzosh
Ops, där fick jag mig en känga som heter duga, gött. dynamik där:-) Jo men jag fick bara känslan av något likt. Well, I´m wrong, i detta fall då. Ha det fint:-)//john
http://open.spotify.com/album/5WuR4mP9IF5pmnrneDzosh
Alltså älskar hur Jocke lägger kraft på "alltid" i första "hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar", hur han sjunger ordet "tur" och hela meningen "alla våra ideal kommer från ett rosa åttiotal". Sen även pulsen som går genom hela låten. Kan knappt sitta still!
Några detaljer och så bara.
When you can live forever, what do you live for?
"The only way to get rid of temptation is to yield to it... I can resist everything but temptation." www.flirtfair.se
Nu har 999 gått på repeat i nästan en vecka och den är fortfarande lika bra och gåshudsframkallande. Det är bra det.
Ser fram emot att höra den live i sommar.
Fick sms av Cdon precis. Mina 999 singlar är skickade, någon som redan fått sina?
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Fick precis ett sms från Posten att ett paket från CDON var påväg till mig. Det enda jag har på gång där är JÄIRFM och 999. Så är det äntligen dags för singeln nu tro?
ja, Maxisingeln är på väg, men vinylen får tydligen vänta :/
Fick hem singeln idag, fast inte vinylen. Känns lite snopet att behöva betala 49 kr för en singel med ett spår, men o andra sidan är ju låten väldigt lång.
Spöklikt vit
i solskens dis
Jag tycker det är klart värt det, jag är jätteglad att bolaget inser att det finns massor av samlare på Kent och därför fortsätter ge ut cd singlar trots att marknaden för cd singlar har stagnerat totalt för dom flesta grupper.
Kan dock tycka det är ganska obegripligt att dom GER BORT ett år utan sommar och sen släpper en enspårssingel, hade varit sjukt mycket softare om dom släppte ett år utan sommar som b-sida.
Oh well.
Senast redigerat av Spökliktvit den 2012-04-16 klockan 18:45.
Spöklikt vit
i solskens dis
Det var du långt ifrån ensam om att tro. Den lanseras ju fortfarande, efter release, som cd-maxi (inte ens som cd-singel) hos bl.a. cdon, Ginza och Bengans. Ca 50 spänn och ännu ingen spårinfo/låtlista hos någon av de tre nämnda nätbutikerna i skrivande stund. Om man inte vet om att det är ett spår, så antas det väl finnas flera spår (Maxi + priset). För min del får det därmed räcka med download och eventuellt 7".
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...