Sidan 12 av 18 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161718 SistaSista
Resultat 166 till 180 av 270

Ämne: Grammisgalan 2008

  1. #166
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av integjordavsten Visa inlägg
    Jocke var snygg igår, han blir ju bara snyggare och snyggare! Och sättet de tog emot priserna på var klockrent. En ljusglimt på en gala med en del bottennapp. Vad i helvete gör idol-deltagare på en gala för musik!

    Vad hände med Timo Räisänen, The Mary Onettes, Florence Valentin, Jens Lekman, Slagsmålsklubben, The tough alliance osv?
    Disse idol deltagerne dukker opp overalt, sånn er det her også. Herregud, når det er så mye bra å velge i så tar de heller en middelmådig idoldeltager med en coversang.
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

  2. #167

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jolene Visa inlägg
    Disse idol deltagerne dukker opp overalt, sånn er det her også. Herregud, når det er så mye bra å velge i så tar de heller en middelmådig idoldeltager med en coversang.
    Haha precis, men jag tror skivbolagen har ett finger med i spelet och bestämmer vilka som ska spela. Nästa år borde folket även få rösta om vilka som ska lira på Grammisgalan. Iofs skulle det innebära en Kent-konsert direktsänd men det tackar man ju inte nej till! ^^

  3. #168

    Standard

    Galan var sjukt tråkig och rätt förutsägbar. Visst värdiga vinnare, speciellt Salem i mitt tycke. Men det som är trist är att så fort allmänheten ska vara med och tycka så vinner Kent oavsett om de gjort en skiva eller inte. De skulle ju kunna ge ut en påse med bajs och ändå vinna.

  4. #169
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av cosmic_dancer Visa inlägg
    Galan var sjukt tråkig och rätt förutsägbar. Visst värdiga vinnare, speciellt Salem i mitt tycke. Men det som är trist är att så fort allmänheten ska vara med och tycka så vinner Kent oavsett om de gjort en skiva eller inte. De skulle ju kunna ge ut en påse med bajs och ändå vinna.
    Hvorfor sier folk sånt, de har da faktisk gitt ut en bra skive. De vinner ikke bare fordi de er kent, men fordi de faktisk lager bra musikk.
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

  5. #170

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jolene Visa inlägg
    Hvorfor sier folk sånt, de har da faktisk gitt ut en bra skive. De vinner ikke bare fordi de er kent, men fordi de faktisk lager bra musikk.
    Ja de har get tut en bra skiva och deras andra skivor är också bra. Tycker bara det blir jäkligt trist i längden då de ska vinna även om de inte gjort något då många av deras fans röstar bara för att och inte tänker till eller inte
    är kababla att ta in annan musik. Säger inte att alla är så. DEt känns som om om kent skulle slöppa en skiva som lät som britney så skulle de iaf vinna, för då skulle musiken plötsligt vara bra.

  6. #171

    Talking Grammisgalan

    Grattis till världens bästa band <3<3<3<3<3

  7. #172
    Medlem Sirbestonens avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Luleå, Sweden
    Inlägg
    1 184

    Standard

    Martins min när dom vann priset för årets album, haH! Den är ju grym
    Och grattis förresten, jag kände mig ganska lugn för man visste innerst inne att dom skulle vinna.
    Det ligger tomhylsor i parken
    Våra fötter är en meter
    över marken


  8. #173

    Standard 15 februari <3

    Ska på Kent konsert den 15 februari i Skövde!!!!!!!! vill inte vänta en massa mer, vill att det ska vara nu!!!! ska köpa en massa saker

  9. #174
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sirbestonen Visa inlägg
    Martins min när dom vann priset för årets album, haH! Den är ju grym
    Och grattis förresten, jag kände mig ganska lugn för man visste innerst inne att dom skulle vinna.
    Ha, ha.. Og noen sier dem ikke blir glade for å vinne priser, da er det bare å ta en titt på det bildet.
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

  10. #175

    Standard

    skojar du eller?? dom e ju bäst, det e därför de vinner.

  11. #176
    Medlem Emobratens avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    399

    Red face

    Citat Ursprungligen postat av Enskadaredanskedd Visa inlägg
    Men det var en trevlig grammisgala igår skulle jag bara vilja säga.
    Grattis kent återigen.
    Nu får dom minst 2 rockbjörnar också.
    Bästa album, ohja!
    Är du sjuk Det är folket som röstar så de ska ha alla fyra de är nominerade till jag har röstat fem gånger och "tvingat" kompisar att rösta


    Jag har en konspirations teori som är att Harri har anlitat petter att sabba för kent så att Harri och petter ska kunna starta nya kent och krossa alla andra i musik väg. Det är ingen substans i min teori och jag tror inte på den själv men misstänksamt är det!


    Efter igår så vill jag bara att det ska vara turne. JAg ska se dem i Karlskrona, Jönköping, Karlstad, Kristiansstad, Halmstad och givetvis Malmö x2 där jag kommer ifrån.
    Kent konserter: 13

    Jag är ett forumtroll!


    Jocke jag vill ha din röda jacka!

  12. #177
    Medlem sakermansers avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Ort
    Hagnesta Hill
    Inlägg
    322

    Standard

    Congratulations to Kent, whatever it says on the front page of the site! lol.

  13. #178

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av jokim Visa inlägg
    Petter är en mes och bara avunsjuk..

    Vad skulle Petter vara avundsjuk på. Bara för att han ställde sig upp och visade att han "hatar" dem behöver inte det betyda att han skulle vara avundsjuk för att det på något sätt går bättre för kent. Väx upp. Hatar allt snaqck om att det är avundsjuka så fort man klagar elle rutalar sig negativt om något.

  14. #179
    Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    38 827

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av cosmic_dancer Visa inlägg
    Vad skulle Petter vara avundsjuk på.
    Bara för att han ställde sig upp och visade att han "hatar" dem/.../
    Nu stod visst Petter upp och jublade under hela Martins tacktal.
    Dessutom är han polare med Martin och hade med Harri i en video.

    Jag hade inte heller koll på allt det där.
    Dessutom lär man sig något nytt varje dag.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

  15. #180

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Neh, det handlar inte om det. Folk (juryn bl.a.) är trötta på bandet och vill inte ge alla priser till dom. Skulle kent varit hyfsat nya och släppt detta albumet skulle priserna haglat på dom. Han har redan fått årets textförfattare och juryn verkar vilja ge dom till lite nyare förmågor och inte lika kända även om själva texterna är sämre...
    Kan i och för sig inte hålla med om att Annikas texter skulle vara sämre än Jockes, bara annorlunda. Själv tycker jag att Säkert har gjort mycket mer för 2007 än Kent...
    "VM i att hålla färgen
    tyck synd om mig, jag är ensamast i Sverige"

Sidan 12 av 18 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161718 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •