Sidan 46 av 60 FörstaFörsta ... 363738394041424344454647484950515253545556 ... SistaSista
Resultat 676 till 690 av 887

Ämne: "999"

  1. #676
    Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    19 279

    Standard

    Alltså har vi väntat såhär länge så pallar man några dagar till. Känner jag.
    When you can live forever, what do you live for?

  2. #677
    Medlem forsbergs avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Ort
    Kungsängen, Sweden.
    Inlägg
    1 502

    Standard

    Låter misstänkt mycket som en avslutningslåt (på turnen) tycker jag..

  3. #678
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    4 181

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    Alltså har vi väntat såhär länge så pallar man några dagar till. Känner jag.
    Det klart man gör, spelar absolut ingen roll. Men det handlar ju inte om det.
    Handlar om brist på info i tid om allt detta, men det vågar jag knappt säga längre för då får väl jocke tokryck på mig...
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

    Göran Zachrisson

  4. #679
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Mannen_i_studentkepsen Visa inlägg
    De flesta av er som hänger på det här forumet verkar vara ett gäng hjärntvättade rövslickare till bandet som bara tycker att de blir bättre och bättre hela tiden för varje album. Och nej de behöver inte gå tillbaka och spela exakt som under den tiden jag tyckte de var bäst, (vilket i och för sig är ganska svårt då varje album under hela Kent-eran i princip har haft sin egen stil), men jag tycker ändå kvaliten var bättre innan de började använda överdrivet med synth och mainstream-sound. Kent är verkligen inte dåliga i dagsläget, men jag tycker som sagt att de lät bättre för några år sen.
    Det är så skrattretande att vid varje skivsläpp så kommer det någon urblekt fjant som ska köra upp sina åsikter i näsan på oss som råkar gilla det de släpper och ha mage att sedan kalla oss rövslickare. Är du så fastkörd i din rebelliska plattnacke att du inte klarar av att tänka steget längre än med ditt polariserade skitsnack? "Abafanba, jag har fan ba lyssnat på kännt sen innan de existera så ja har ba fan de rätta åsiktera å de såmm sägge annat ä inget annat änn jefvla rövschlickare"

    Get a life!
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  5. #680
    Medlem Svartermetalisks avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    543

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Det är så skrattretande att vid varje skivsläpp så kommer det någon urblekt fjant som ska köra upp sina åsikter i näsan på oss som råkar gilla det de släpper och ha mage att sedan kalla oss rövslickare. Är du så fastkörd i din rebelliska plattnacke att du inte klarar av att tänka steget längre än med ditt polariserade skitsnack? "Abafanba, jag har fan ba lyssnat på kännt sen innan de existera så ja har ba fan de rätta åsiktera å de såmm sägge annat ä inget annat änn jefvla rövschlickare"

    Get a life!
    Här har vi min kandidat till årets inlägg år 2012

  6. #681
    Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    19 279

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Det klart man gör, spelar absolut ingen roll. Men det handlar ju inte om det.
    Handlar om brist på info i tid om allt detta, men det vågar jag knappt säga längre för då får väl jocke tokryck på mig...
    Ja, klart. Samtidigt så sitter de kanske inte heller och trycker på infon för att jävlas utan kanske för att de inte kan ge någon info för tillfället.
    Men jag vet inte säkert.
    Det rör sig ju inte om hurvida jorden ska gå under eller inte...Då hade jag blivit lite mer stressad! Kanske lite irriterad också. :P
    When you can live forever, what do you live for?

  7. #682
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av forsberg Visa inlägg
    Låter misstänkt mycket som en avslutningslåt (på turnen) tycker jag..
    Det skulle vara en mycket tråkig avslutning på en konsert imo.
    Däremot får den gärna öppna, precis som på albumet!

  8. #683
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    Ja, klart. Samtidigt så sitter de kanske inte heller och trycker på infon för att jävlas utan kanske för att de inte kan ge någon info för tillfället.
    Men jag vet inte säkert.
    Det rör sig ju inte om hurvida jorden ska gå under eller inte...Då hade jag blivit lite mer stressad! Kanske lite irriterad också. :P
    Nej, de hade säkert ingen aning om att det blivit problem i produktionen utan de fick veta det i morse och därför skrev de på sin hemsida att singeln släpps såväl digitalt som fysiskt idag och sen ba "oj, jävlar, blev det inte så? Nä, men orka informera vi låter alla vänta i ovisshet och sen om några dagar/veckor säger vi något om singeln och de kanske får med en b-sida eller två om de är snälla hehehehhe".

  9. #684
    Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    19 279

    Standard

    Satt och tänkte innan att en öppning med den låten skulle vara fantastiskt. Inledningen på låten är grym. Lite samma känsla som när de öppnade med stenbrott!
    When you can live forever, what do you live for?

  10. #685
    Smygare LivinMartyrs avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    1

    Standard

    Nu kan man ladda ner 999 från cdon. Om nån har missat det

    http://downloads.cdon.com/index.phtm...ckid=107906568

  11. #686
    Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    19 279

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Nej, de hade säkert ingen aning om att det blivit problem i produktionen utan de fick veta det i morse och därför skrev de på sin hemsida att singeln släpps såväl digitalt som fysiskt idag och sen ba "oj, jävlar, blev det inte så? Nä, men orka informera vi låter alla vänta i ovisshet och sen om några dagar/veckor säger vi något om singeln och de kanske får med en b-sida eller två om de är snälla hehehehhe".
    Försöker bara vara positiv.
    When you can live forever, what do you live for?

  12. #687
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    Satt och tänkte innan att en öppning med den låten skulle vara fantastiskt. Inledningen på låten är grym. Lite samma känsla som när de öppnade med stenbrott!
    Insikten som nådde en att det var just "Stenbrott" de spelade kommer de nog aldrig kunna nå upp till, än mindre överträffa, men nog skulle det bli en grym öppning som sagt!

  13. #688
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    4 181

    Standard

    Alla var snyggt klädda på videon måste jag säga, de flesta matchade i grått
    Och sen vilka grymma gitarrer dom har. Riktigt fin gammal sliten tele custom i sunburst sami hade (undra om det är den 65:an som han har pratat om innan) och jockes martin 000-42 är ju förjävla fin. Roligt att de spelade in videon i en sån replokal också istället för nån stor studio.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

    Göran Zachrisson

  14. #689
    Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003
    Ort
    San Francisco, CA, USA
    Inlägg
    3 950

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Den skulle läggas upp på itunes i 30 länder ink US (det är där du är, eller hur) "så snabbt som möjligt".
    Men alla som väntar på iphone 5 eller whatever från apple vet ju att de gör på sitt... eget lilla sätt.
    Spotify worldwide kommer under veckan...
    Om det hänger på Apple så förväntar jag mig att både telefonen och singeln kommer ut ungf samtidigt här Tack för svaret! Och tack för ytterligare en fantastiskt låt!
    Jag har blivit äldre, saknar glöd

  15. #690
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    4 181

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Nej, de hade säkert ingen aning om att det blivit problem i produktionen utan de fick veta det i morse och därför skrev de på sin hemsida att singeln släpps såväl digitalt som fysiskt idag och sen ba "oj, jävlar, blev det inte så? Nä, men orka informera vi låter alla vänta i ovisshet och sen om några dagar/veckor säger vi något om singeln och de kanske får med en b-sida eller två om de är snälla hehehehhe".

    Hoppas inte jocke läser det här. Han lär ju vilja döda oss två nu.
    Han verkar trött på diskussionen om info....
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

    Göran Zachrisson

Sidan 46 av 60 FörstaFörsta ... 363738394041424344454647484950515253545556 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •