rederiet var bäst. det äger hårt
och efter att jag såg ett visst avsnitt av sex & the city första gånger för ett par år sen kan jag knappt hålla mig för skratt varenda gång jag ser en ups-bil eller en budkille från ups
ska jag ta hand om ditt paket nu? :P
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
hmm jag komme rinteihåg när jag började se rederiet men växte upp med det, började hoss mormornär jag var mini liteen. hon okllade sen blev jag fast och liksom <3<3<3 ÅHHH det började liksom att gå 92. hej jag föddes då.X'D
jo regina lund var med men jag minns inte hennes karraktär. dock var karin bjurström med (tror hon heter så) och spelade jeanette wester som var tillsammans med carl. hon spelade även nenne i vuxna människor men är nog mest känd bland kent-folk från 747-videon...
Nu får jag massa rederiet minnen och måste bara skriva upp karaktärer jag saknar.. Okaajj?
Min favorit var den blonda finlandssvenskan som blev kapten där ett tag..glömmer jämt henens namn . :] .. sen typ.Anja Remmer(hm typ hela fam.remmer),Karin Bergström,Micki,Margareta Lager,Nikolaj,Joker,Uno...
...han med alla djur hette Malte?
Har alltid velat jobba på finlandsfärja pga rederiet men man kåste typ kunna finska för att kunna det, varje gånga jar åker på typ kryssning vill jag börja jobba där >__________< baaah .
Nip/Tuck är jävligt bra, jag ser fram emot säsong 4.
Six Feet Under är lysande rakt igenom de 5 säsongerna.
Dexter har ju bara sänts 1 säsong, men den är jävligt skön.
Carnivàle är riktigt lysande, men har inte gått på svenska kanaler.
Tyvärr slutade serien lite för tidigt, sedan den lades ner efter 2 säsonger.
Entourage är helt okej, men jag följer den inte slaviskt.
Lost känns meningslös att fortsätta följa nu.
Snart slut på säsong 3, "bara" säsong 4-6 återstår... shit.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
detta kollar jag på: desperate housewifes, grey's anatomy, ugly betty & kyle XY... & simpsons.. eller det följer jag väl inte riktigt, bara kollar på när jag har tid & det är på tv. samma sak med family guy, american dad m.m. <3
Hallå?! Simpsons!