prison brake förut men sen blev de bara jobbigt ! räknas simpsons :P å så kolla jag på en svensk humor serie som heter grotesco![]()
prison brake förut men sen blev de bara jobbigt ! räknas simpsons :P å så kolla jag på en svensk humor serie som heter grotesco![]()
när börjar lost i i vår igen? har ju vart borta i snart 1 år :'|
meningslösa, menigslöösa
hallå skins ska väl börja igen i januari, åh det är så sött.
Snart klar med That' 70s show säsong 2 och ska
börja med Grey's Anatomy säsong 1 efter det ^^
martin furuskog, jag älskar dig <3
Vet inte om jag har nämnt Upp till kamp förut, men gör det i så fall igen för enligt mig är det ett mästerverk som inte har fått tillräcklig uppmärksamhet. Allt är så fint, bra och fulländat. Musik och handling bara flyter ihop och den uppbyggda 70-talsvärlden känns äkta. Serien finns att köpa på DVD och jag kan titta på den om och om igen utan att tröttna.
Tycker att alldeles för få verkar ha sett den.
Upp till kamp är en fiktiv krönika i fyra 90-minutersavsnitt om fyra unga vänners liv mellan 1965-1976, en tid präglad av popmusik, politiska motsättningar och ungdomsrevolt. Författaren Peter Birro har skrivit historien om fyra till ytan väldigt olika ungdomar som förenas i sina ambitioner att skapa ett eget och nytt slags liv. Den fiktiva berättelsen blir till ett dramatiserat dokument över en tidsepok som fortfarande sänder sina ekon till oss, men framför allt är Upp till kamp en berättelse om kärlek, vänskap, uppror - och massor av musik! (SVT.se)
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
När säsongsfinalen av säsong 3 visades sent i våras(?),
så sade ju TV4 att den fjärde börjar visas i början av mars.
Det kan stämma bra då, om USA börjar visa en månad innan.
Under tredje säsongen låg väl Sverige 4-5 avsnitt efter USA.
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2007-12-29 klockan 18:00.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Komedi: Seinfeld, Frasier, Curb your enthusiasm, gamla Simpsons (fram till ~sesong 14), Futurama & Family Guy
Drama/Action/Spänning: Oz (riktigt riktigt bra imo), A haunting (semi-dokumentär, det enda jag sett på en skärm som faktiskt gjort mej riktigt skrajsen)
Is this the real life? Is this just fantasy?
buffy the vampire slayer. den innehåller allt och blir säsong efter säsong bara bättre å bättre...och slutar helt sjukt bra...
döm inte...se den
NU ska jag börja kolla på Californiacation.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost