"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
horatio i csi miami (eller han som spelar honom) är lite lik krister henriksson (när denne inte har skägg dock)
24 - den enda tv-serien som jag kollar på sista tiden. alltså jag har klockan i huvettidigare tittade jag The Sopranos och massor tyska och österrikiska serier - Kommissar Rex, Cobra 11, Stockinger, Medicopter, Motocops, Clown.
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
Jag kollar bara på Andra avenyn... fast jaa kollar oftast på svts hemsida,missar jämt på tv:n hmmok det är typ 100 repriser så endelavsnitt har jag väl typ sett 10 gånger. men åh haha så bra okej skådisarna är inte dom bästa men jaa följer man serien gillar man dom sen endå.
en man i en glasask en iskall mannekäng
kamratskap rockmin vän han fick byta tänder