alternativa distributionsformer, skrev inte aftonblaskan om det härförleden, man kunde se olika kabelkanaler via nätet och liknande?
alternativa distributionsformer, skrev inte aftonblaskan om det härförleden, man kunde se olika kabelkanaler via nätet och liknande?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
24
Har sett alla säsonger utom den förra. Jag blev lite besviken när den inte kom upp i riktigt samma klass som säsongen före som var helt galet bra, bäst hittills, så jag slutade titta. Denna säsong är dock helt okej.
Lost
Det var nära att jag slutade titta där ett tag, men jag kunde inte hålla mig borta.
Sex and the city
Älskar denna serie! Kan se den hur många gånger som helst trots att jag kan alla avsnitt utantill.
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
hallå där vi får inte dikuter redriet men ni ni får diskuter a annat skit som bildstorlek på vad ni serier? uuuh
House, förstås. <3 "Humanity is overrated."
Sex & The City är ett måste, också.
Strökollar på Vänner, Simpsons och Medium.
Jag följde Cityakuten förut men jag tröttnade när Noah Wyle slutade. Han var bäst, ju.
Vi blöder för dig nu. / JOJOBOO PÅ GAMLA FORUM.
Den serien jag följde mest förrut var Förhäxad. Fast jag har aldrig varit bra på att följa serier, så det är ju fortfarande avsnitt som jag inte sett. Men den serien, som så många andra, blev sämre med tiden. Den blev så oseriös efter femte säsongen. Och jag hatade slutet.
Just det, jag har ju tittat på Buffy också.
Och det jag möjligen kan följa är SVT-dramaserier. De drabbade, Stora teatern, Godmorgon alla barn, i den stilen.
en man i en glasask en iskall mannekäng
kamratskap rockmin vän han fick byta tänder
och HOW COME att ingen har nämt von Tries "Riget" (riket).
Alla borde investera i den DVD-boxen (eller vara high-tech och ladda ner).
Skäms osv.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
jag funderade på om man skulle starta en egen tv-tråd där man kan diskutera alla tv-program eftersom vissa här inte uppskattar att man diskuterar gamla 90-talsserier. så kan det här vara för amerikanska aktuella tv-serier
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"