Jag la nyss ner Lost, så hoppas det inte blir bättre igen som någon sa.
Serier jag följer just nu är: Day Break, Planet Earth, Simpsons, South Park.
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Jag la nyss ner Lost, så hoppas det inte blir bättre igen som någon sa.
Serier jag följer just nu är: Day Break, Planet Earth, Simpsons, South Park.
Säsongsavslutning Lost, Jack:
- We have to go back Kate, we have to go back!
Shit vad grymt.
De som lägger Lost är de som... Äh, jag orkar inte tracka ned på människor för deras oförmåga till perception. Serien blir bara grymmare och mäktigare hela tiden.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
De som jag faktiskt bekymrar mig om att komma ihåg kanal+dag+tid är:
House. Jesjes.
Lost. Börjar iofs bli tveksam på om det är värt det.
Reprisen av Desperate housewives. Oflyt att ha samma sändningstid som House.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Viggo var äcklig... det verkar per som spelade honom också vara irl...
nån som minns första kaptenen rolf dahlén som dog i en bilolycka i en säsongsavslutning?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Om ni ska diskutera Rederiet hela tiden kan ni lika gärna starta en separat tråd för det.
Jag har blivit äldre, saknar glöd