Ursprungligen postat av Staffan747 Finns alldeles för många frestande mysiga krogar, goda viner och trevliga vänner... ... och ett bra sätt att lindra sin ångest.
Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne ... och ett bra sätt att lindra sin ångest. under tiden ja, men när ruset är borta känns det nästan värre än innan.
Signatur.
Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne ... och ett bra sätt att lindra sin ångest. H e r o i n . . . Ursprungligen postat av moongirl under tiden ja, men när ruset är borta känns det nästan värre än innan. Det kallas baksmälla och leder till den onda cirkeln. Sen bara snurrar det på utav helvete.
Ursprungligen postat av Staffan747 Det kallas baksmälla och leder till den onda cirkeln. Sen bara snurrar det på utav helvete. näää?
Ursprungligen postat av moongirl under tiden ja, men när ruset är borta känns det nästan värre än innan. Bara nästan? Det är ju tusen resor värre när man är bakis. Ursprungligen postat av Staffan747 H e r o i n . . . Opiater is the shit! Dessutom helt ofarligt, såvida du inte doserar fel.
Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Bara nästan? Det är ju tusen resor värre när man är bakis. instämmer, men tusen resor värre är väl att ta i.
Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Opiater is the shit! Dessutom helt ofarligt, såvida du inte doserar fel. Allt kan doseras fel, allt är farligt.
Sláinte Mhath!
Ursprungligen postat av Myrpou Allt kan doseras fel, allt är farligt. Men just heroin är väldigt vanskligt, eftersom det är ILLEGALT och du aldrig vet renheten och dess potens innan du skjuter i dig skiten, samt ett litet misstag kostar dig livet.
Ursprungligen postat av Myrpou Allt kan doseras fel, allt är farligt. Cannabis går inte att överdosera.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Ursprungligen postat av svantee Cannabis går inte att överdosera. Du kan få dig ditt livs snetripp, det skulle jag kalla att överdosera
Ursprungligen postat av svantee Cannabis går inte att överdosera. Inte direkt så att du tar livet av dig men du lär inte må bra.. Belive me..
Ursprungligen postat av Staffan747 Inte direkt så att du tar livet av dig men du lär inte må bra.. Belive me.. Nej. Men rent tekniskt eller fysiskt eller vad man ska säga. Jag har mina erfarenheter jag med.
Ursprungligen postat av Myrpou Du kan få dig ditt livs snetripp, det skulle jag kalla att överdosera Se svaret till Staffan...
Ursprungligen postat av svantee Nej. Men rent tekniskt eller fysiskt eller vad man ska säga. Jag har mina erfarenheter jag med. Och såna cannabis-pundare brukar bli jävligt paranoida.
Ursprungligen postat av Myrpou Du kan få dig ditt livs snetripp, det skulle jag kalla att överdosera Det har inget med överdos att göra. Du kan snea på en mindre dos än du normalt behöver för att känna ruset.
Forumets regler