men telias hemsida fungerar finfint...wonder why...
men telias hemsida fungerar finfint...wonder why...
å nu har sambo köpt en iphone 3g s också...vit 32![]()
och nu till en seriös fråga för en icke teknisk.
när jag läser noggrannare på halebop så står det här: "För att du ska komma igång med din iPhone 3G krävs att du har tillgång till en dator med iTunes"
ingen koll på vad det är. hur skaffar man det och var? fungerar de till vanlig pc? säg inte att man måste ha mac..då dör jag
fungerar det med windows vista/linux?
Eller så besöker man Apple.se och klickar på iTunes. Sen måste du ladda hem instruktionsboken också för en sån får man inte när man köper mobilen.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Kan den nya skitluren ta emot å skicka något så simpelt som mms?
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
iphone är mer än en telefon. när jag tänker på iphone så tänker jag inte på den som en mobil utan som en iphone. tror alla som äger en iphone förstår vad jag menar![]()
I och med den nya firmwiren 3.0 så kan man numer skicka både sms och mms.
Kan man göra både med iPhone 3G och iPhone 3GS.
Sen har jag väl svårt att påstå att mobilen är en skitlur då den har bra integration med iTunes (PC + Mac) för att lyssna på, och köpa, musik. Med kameran på 3GS kan man både fota och filma, och filmerna kan redigeras direkt i mobilen för att sedan läggas upp på ens Youtube-konto. Om man nu finner sådant roligt. GPS-systemet är guld, och så ska det tydligen finnas kompass i den nya telefonen också. Bra att ha om man plockar svamp eller nått.
någon som har en aning om vad man får punga upp för respektive phonarna i Hong Kong..?
New Born:
Ungefär samma som här.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett