Sidan 24 av 44 FörstaFörsta ... 141516171819202122232425262728293031323334 ... SistaSista
Resultat 346 till 360 av 656

Ämne: iPhone

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

NewBorn:
    Ungefär samma som här.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

alltså...jag fattar inte hur man ska göra för att få spotify på iphonen utan att betala (som en del här pratat om)?

snälla förklara det stegvis för mig så jag fattar för ja...ja e så korkad

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    alltså...jag fattar inte hur man ska göra för att få spotify på iphonen utan att betala (som en del här pratat om)?

snälla förklara det stegvis för mig så jag fattar för ja...ja e så korkad
    Det går inte. Du måste ha Premium-konto hos Spotify.

Eller vi kanske pratar olagliga ting nu?

Reg.datum
    May 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Det går inte. Du måste ha Premium-konto hos Spotify.

Eller vi kanske pratar olagliga ting nu?
    ingen aning. vet inte om jag drömt men jag har för mig att jag såg någon prata om spotify och iphone men ja är kanske i fel tråd... ska kolla spotify tråden

men vad jag fattade så behövde man inte abbonamang för att utnyttja spotify på iphone...

Reg.datum
    May 2004

Standard

det som de pratas om på den här sidan. ha en off-line spel-lista...via wifi-nät. fattar nada

http://forumet.kent.nu/showthread.php?t=6130&page=3

Adam K.
    Guest

Standard

det som de pratas om på den här sidan. ha en off-line spel-lista...via wifi-nät. fattar nada

http://forumet.kent.nu/showthread.php?t=6130&page=3
    1. Du skaffar Spotify gratis till mobilen genom App Store.

2. Du skaffar ett Spotify Premium-konto (heter det så?).

3. Du knappar in dina uppgifter i programmet.

4. Nu kan du lyssna på all musik på Spotfy och du har tillgång till dina spellistor.

5. Ibland finns det situationer där man inte har internet eller mobilnätet (flygplan).

6. Därför finns det en funktion i Spotify-programmet där man, medan man har tillgång till internet (Wi-Fi antar jag), kan "spara" låtar (vet inte hur många) i ett off-line läge.

THE END!

Reg.datum
    May 2004

Standard

1. Du skaffar Spotify gratis till mobilen genom App Store.

2. Du skaffar ett Spotify Premium-konto (heter det så?).

3. Du knappar in dina uppgifter i programmet.

4. Nu kan du lyssna på all musik på Spotfy och du har tillgång till dina spellistor.

5. Ibland finns det situationer där man inte har internet eller mobilnätet (flygplan).

6. Därför finns det en funktion i Spotify-programmet där man, medan man har tillgång till internet (Wi-Fi antar jag), kan "spara" låtar (vet inte hur många) i ett off-line läge.

THE END!
    haha...fast de säger ju att man inte behöver betala. de är det jag inte fattar. hur skaffar man spotify till mobilen utan att betala abbonemang?

vägrar betala samma kostnad för ett abbonemang som för att få musik...no way

Adam K.
    Guest

Standard

haha...fast de säger ju att man inte behöver betala. de är det jag inte fattar. hur skaffar man spotify till mobilen utan att betala abbonemang?
    Du behöver inte betala för själva programmet, nej, men du måste ha ett abonnemang för att programmet ska fungera.

vägrar betala samma kostnad för ett abbonemang som för att få musik...no way
    OKI, ingen tvingar dig! ^^

Reg.datum
    May 2004

Standard

Du behöver inte betala för själva programmet, nej, men du måste ha ett abonnemang för att programmet ska fungera.

OKI, ingen tvingar dig! ^^
    okej...vet du vad. jag ska vidarebefodra den här informationen till någon som är mer teknisk än jag. jag är verkligen helt fel person att äga en iphone..är livrädd för att jag ska göra något fel med den men fan vad jag älskar den. trodde inte man kunde älska ett "ting" så mycket som jag gör...jag är fortfarande fnittrigt förälskad i min lilla iphone. my precious

tack för hjälpen dock

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Att ha Spotify i mobilen kostar 99kr i månaden att använda. Det går inte att ha det gratis.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Att ha Spotify i mobilen kostar 99kr i månaden att använda. Det går inte att ha det gratis.
    Men man kan väl koppla det till sitt vanliga spotify-konto? Inte behöva ha två?
    inget.

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Självklart!

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Jo det går såklart. Det som krävs är bara att man har ett premiumkonto sen är det fritt fram att fylla iponen med spotifymusik. Det fina med den appen är ju att man inte behöver vara uppkopplad (skulle bli ofantligt dyrt) för att streama låtarna.
    Men jag känner ändå att 99kr i månaden för musik jag inte sedan får behålla om jag avslutar kontot är värt det.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Reg.datum
    May 2004

Standard

okej å då är de inte intressant. då kör jag med min mp3 och för över musik till den istl för då kan man ju behålla den och göra en skiva om man känner för det.

hade de kostat 49 kronor i månaden så hade jag lätt betalat det men 99 är för mycket..så mycket lyssnar jag inte på musik att jag ska unna mig den lyxen tack för infon

Reg.datum
    May 2004

Standard

Jo det går såklart. Det som krävs är bara att man har ett premiumkonto sen är det fritt fram att fylla iponen med spotifymusik. Det fina med den appen är ju att man inte behöver vara uppkopplad (skulle bli ofantligt dyrt) för att streama låtarna.
    Men jag känner ändå att 99kr i månaden för musik jag inte sedan får behålla om jag avslutar kontot är värt det.
    inte för oss som har fast pris och får surfa fritt

Sidan 24 av 44 FörstaFörsta ... 141516171819202122232425262728293031323334 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •