Sidan 30 av 44 FörstaFörsta ... 202122232425262728293031323334353637383940 ... SistaSista
Resultat 436 till 450 av 656

Ämne: iPhone

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Melack Visa inlägg
    Mest överskattade leksaken någonsin.
    Vad var tanken med det här inlägget?
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

...................................jaha..? kan man få någon liten analys...?
    meningslösa, menigslöösa

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    ...................................jaha..? kan man få någon liten analys...?
    Av vad?
    Vad som helst som har med iPhone att göra?

---John G. Bennett

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Jag tippar på att han vill höra vad vi tycker om iPhone 4. Av nån anledning tror han att alla här har skaffat en sån.
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Jag tippar på att han vill höra vad vi tycker om iPhone 4. Av nån anledning tror han att alla här har skaffat en sån.
    1. stämmer
    2. ja, någon i alla fall..!!?
    meningslösa, menigslöösa

Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

1. stämmer
    2. ja, någon i alla fall..!!?
    Vad vill du veta då?
    Jag har blivit äldre, saknar glöd

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av mh Visa inlägg
    Vad vill du veta då?
    bättre än förväntat..? om den känns robust och kvalitativ..? är det deras snyggaste produkt som stewe sa..? hur mycket bättre är skärmen..? hur OS4 funkar, många med 3Gs klagar på att det går långsammare med OS4 på 3Gs'n..? är den bäst..? är den än så länge värd 6-7000 pix..? är det kul att äntligen få ha en iphone med videosamtal..? är den verkligen så rolig..?
    meningslösa, menigslöösa

Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

bättre än förväntat..? om den känns robust och kvalitativ..? är det deras snyggaste produkt som stewe sa..? hur mycket bättre är skärmen..? hur OS4 funkar, många med 3Gs klagar på att det går långsammare med OS4 på 3Gs'n..? är den bäst..? är den än så länge värd 6-7000 pix..? är det kul att äntligen få ha en iphone med videosamtal..? är den verkligen så rolig..?
    Mycket av det där är ju subjektivt. Jag är ingen Apple-fanatiker, men jag älskar min iphone 4 för vad den ger mig. Den är jävligt sexig, den känns robust ja, skärmen är fantastisk, jag har inte märkt några problem med hastighet eller liknande. Rolig? Jag har inte en telefon för att den är rolig utan för att jag behöver den Jag kollade på en hel hög telefoner och hade egentligen tänkt köpa någon med Android, typ Galaxy S eller så, men efter att ha smekt olika telefoner så fastnade jag slutligen för iphone 4.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av mh Visa inlägg
    Mycket av det där är ju subjektivt. Jag är ingen Apple-fanatiker, men jag älskar min iphone 4 för vad den ger mig. Den är jävligt sexig, den känns robust ja, skärmen är fantastisk, jag har inte märkt några problem med hastighet eller liknande. Rolig? Jag har inte en telefon för att den är rolig utan för att jag behöver den Jag kollade på en hel hög telefoner och hade egentligen tänkt köpa någon med Android, typ Galaxy S eller så, men efter att ha smekt olika telefoner så fastnade jag slutligen för iphone 4.
    Jag ville bara gratulera dig till ett av ditt livs bästa köp (de här året ^^)

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Kan man alltså köpa den någonstans ifrån utan att förbinda sig till ett abonnemang?
    Whatever you do now, the world still turns.

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Det är 3G som blir långsam av OS4 inte 3Gs. Du vet den första modellen som kom till Sverige? OS4 har förstört den totalt. Jag har 3G varianten och jag vill nästan slänga den i väggen pga senaste uppdateringen -.- Den som var så bra förut. Måste ta och backa till ett tidigare OS snart innan jag blir galen.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Medlem MrHenkos avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Det är 3G som blir långsam av OS4 inte 3Gs. Du vet den första modellen som kom till Sverige? OS4 har förstört den totalt. Jag har 3G varianten och jag vill nästan slänga den i väggen pga senaste uppdateringen -.- Den som var så bra förut. Måste ta och backa till ett tidigare OS snart innan jag blir galen.
    Det verkar som att 3G-användarna drabbas ganska olika. En kompis till mig tycker att hans har blivit "lite seg" men inget att hänga upp sig på. Jag själv tycker att min har blivit riktigt seg stundtals och något som retar mig otroligt. Två andra vänner tycker att deras 3G's (flera 3G, inte 3GS-modellen) blev nästintill oanvändbara. Det verkar som att du hör till "oanvändbar"-gruppen.

Prova att avaktivera Spotlight-indexeringen. Det kan snabba upp den något. (Tror att det hjälpte min lite.)

Erfaren medlem olivia bs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Någon som vet om (och i så fall hur) man kan få över manuella EQ:s till en iPod/iPhone?

don't have to be beautiful, but it's nice.

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av olivia bengtsson Visa inlägg
    Någon som vet om (och i så fall hur) man kan få över manuella EQ:s till en iPod/iPhone?
    Om du ställer in dem låtvis i iTunes ska de väl följa med över till vilken iEnhet du än för över till?
    Men tyvärr inte ställa en manuell EQ på spelaren i iPhonen.

---John G. Bennett

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    ja,. tänkte rätt, skrev fel.
    Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Vad var tanken med det här inlägget?
    men ja, du kan ju inte komma och säga att det har blivit en sanslöst onödigt stor grej av iPhone.. den kommer ju inte rädda världen eller göra ägaren till en superstar som vissa verkar tro. det är ju egentligen bara en vanlig jävla mobiltelefon som det står Apple på.
    Senast redigerat av NewBorn den 2010-10-04 klockan 18:39.
    meningslösa, menigslöösa

Sidan 30 av 44 FörstaFörsta ... 202122232425262728293031323334353637383940 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •