Sidan 44 av 44 FörstaFörsta ... 3435363738394041424344
Resultat 646 till 656 av 656

Ämne: iPhone

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Panoramafunktionen ni pratar om, är det en sån som sätter ihop flera fotografier till ett när man vrider på kameran?
    Ja. Inget speciellt.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Så dyr är väl ändå inte femman...visst kontant är den dyr men det finns faktiskt vissa bra abbonnemang just nu där man inte betalar så mkt för själva telefonen. Vissa har ju t.om. kampanjer på femman just nu där det blir billigare att ta den istället för t.ex. samsung s3. Speciellt som par kan man ju få bra deal.
    Senast redigerat av Is den 2012-10-01 klockan 17:57.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Think different.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Ja. Inget speciellt.
    Okej, antar att det inte är någon huvudnyhet?
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gustaf-747 Visa inlägg
    Men ärligt talat, det är bara en telefon, varför menar du att jag efter två månader med en telefon skulle köpa en ny? Menar du på fullaste allvar att den blivit föråldrad? Jag förstår inte vad det är jag kan tänkas göra på telefonen som kräver bättre prestanda än jag redan har.
    Apples marknadsföringsteknik verkar ju i princip vara att hylla det nya, och framställa det gamla som skräp, vilket du köper rakt av. Dessutom sa jag att jag tvivlar på att förbättringarna är så himla stora att jag skulle tycka att det vore värt att betala de pengarna för att ersätta en nyinköpt telefon. Kameran bryr jag mig inte ett dugg om, jag behöver inte någon bättre kamera, det sitter en bra kamera i fyran.

Tycker att du känns väldigt otrevlig i din framtoning så fort man säger att man inte behöver en ny apple-produkt, tagga ner en smula, vi har fattat vad du tycker.
    Nu får du tänka om. Jag var totalt neutral när jag skrev detta: http://forumet.kent.nu/showthread.ph...=1#post1088048
    Om du känner att jag är otrevlig i framtoningen kan jag inte hjälpa dig.
    Jag svarade enbart på ditt oförstående uttryck för vilka de stora skillnader som faktiskt ligger mellan en iPhone 4 och iPhone 5.
    Om du är nöjd med 4:an ska du absolut inte köpa någon 5:a.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Sláinte Mhath!

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Har nu haft femman i en lite tid. Är väldigt nöjd hittills, men jag hade också en väldigt gammal iphone innan bytet. Den är väldigt snygg iaf

Troligtvis inte värt att byta upp från en 4s, men å andra sidan känns de gamla lurarna som tunga runda bollar i jämförelse med femman.

Stog i valet och kvalet mellan s3 och femman, men är nöjd hittills med att jag valde femman.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Troligtvis inte värt att byta upp från en 4s, men å andra sidan känns de gamla lurarna som tunga runda bollar i jämförelse med femman.
    Är ju inte precis så att man inte kan köpa nya lurar till 4S som är mycket bättre än 5-lurarna.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Är ju inte precis så att man inte kan köpa nya lurar till 4S som är mycket bättre än 5-lurarna.
    Jag pratar inte om hörlurar, utan om själva telefonluren. Alltså de gamla iphones känns som tunga runda bollar i jämförelse med iphone 5. Kan förstå att det kan misstolkas.

Göran Zachrisson

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Jag pratar inte om hörlurar, utan om själva telefonluren. Alltså de gamla iphones känns som tunga runda bollar i jämförelse med iphone 5. Kan förstå att det kan misstolkas.
    Jaha hehe, näe fattar nog inte helt, de är ju inte jätterunda.
    Sláinte Mhath!

Sidan 44 av 44 FörstaFörsta ... 3435363738394041424344

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •