Så dyr är väl ändå inte femman...visst kontant är den dyr men det finns faktiskt vissa bra abbonnemang just nu där man inte betalar så mkt för själva telefonen. Vissa har ju t.om. kampanjer på femman just nu där det blir billigare att ta den istället för t.ex. samsung s3. Speciellt som par kan man ju få bra deal.
Senast redigerat av Is den 2012-10-01 klockan 17:57.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Nu får du tänka om. Jag var totalt neutral när jag skrev detta: http://forumet.kent.nu/showthread.ph...=1#post1088048
Om du känner att jag är otrevlig i framtoningen kan jag inte hjälpa dig.
Jag svarade enbart på ditt oförstående uttryck för vilka de stora skillnader som faktiskt ligger mellan en iPhone 4 och iPhone 5.
Om du är nöjd med 4:an ska du absolut inte köpa någon 5:a.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Har nu haft femman i en lite tid. Är väldigt nöjd hittills, men jag hade också en väldigt gammal iphone innan bytet. Den är väldigt snygg iaf
Troligtvis inte värt att byta upp från en 4s, men å andra sidan känns de gamla lurarna som tunga runda bollar i jämförelse med femman.
Stog i valet och kvalet mellan s3 och femman, men är nöjd hittills med att jag valde femman.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Göran Zachrisson