Har ni sett Sweeney Todd?
Det var jättebra, jag såg den i går. Johnny Depp och Alan Rickman sjunger väldigt bra![]()
wild hogs är en bra film
Armageddon måste vara den mest överskattade filmen någonsin...
Hmm, när det gäller filmer så är det ju så himla personligt vad man tycker, men som någon redan har nämnt så Pulp Fiction är ju en klassiker minst sagt!
Men mina personliga favoriter är Blåsningen eller " The Sting" med Paul Newman och Rebort Redford, tror den kammade hem 9 oscar...? Kan ha fel, rätta mig i så fall. I alla fall den snyggaste film som har gjorts...
Filmen med finast foto och musik i tycker jag, och nu tycker jag detta PERSONLIGEN är Det Stora Blå, helt underbar film av Luc Besson på 80- talet.....
Vackert, minst sagt! Jean Reno äääääääger=) Sen finns det ju typ 200 filmer som man bara måste se men orkaaaa inteeeee taaaa uppppp deeee nuuu.
PZ...... ( Colletreal eller hur den stavas, bästa amerikanska filmen på år o dar)
ett bra tag sen jag såg den...
kompis som tjatade sönder mig om att se den...tyckte huvudkaraktärerna spelade mycket trovärdigt och vänskapen samt dialogen mellan dom var välskriven samt äkta...men resten..nää...jag vet inte...måste nog se den igen...den får 3a fast den borde väl få en 4a...
jag föredrog napoleon dynamite...den var rolig![]()
Såg precis "Den bästa av mödrar", verkligen jättebra film, alla borde se den, blir man inte berörd av den vet jag inte vad..
inget.
Såg Vantage Point på bio i fredags. Ganska förutsägbar men helt okej.
Spöklikt vit
i solskens dis
kan bara säga att jag såg en skit dålig film som ni inte bör se den heter "om sara"
Lida är en grym film och fido är en små rolig film
mmmmmm såg festival igår innan jag somnade, den är så söt. alla här har säkert redan sett den eftersom den är rätt så gammal etc fast åh, man blir helt festivalpepp när man ser den. många här åker säkert till arvikafestivalen i sommar också eftersom kent spelar där och den är inspelad där.