Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
No country for old men är en fantastisk film som säger mycket om dagens våld tycker jag.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
med tanke på det du sa om en annan film dvs 9 points så borde jag inte heller se leo men fan det är ju fares...måste ju se den...
men 9 points hur fan lyckades de få pengar till att göra sån skit?
för övrigt...butterfly effect...irriterande film men det blir väl en 3a.
hostel 2...fy fan...vägrar att se 3an nu räcker det fanimig...se den inte...vissa scener går inte glömma...
allt om min buske...3a fast svag sådan...den har potential...stor potential...stundtals både vackert och intressant filmat nästan så det blir lite saga över den...men så blir det bara bajs av alltihopa.
hur tänker hon? ska vara en komisk monolog av johan rehnborg som jag älskar...den här blir dock fetsågad...klyschklysch och enbart de första 10 minuterna av 2 timmar som är roligt.
se istl fredrik lindström - svenskar är också människor...det är humor
1408..hade sjukt höga förväntningar på den filmen...men nää-...den får en 2a...och då är annars john cusack en av mina absoluta topp-favoriter. den lilla biten samuel gör får dock högsta betyg...han är grym..och scenen där han slåss med kylskåpet = tilt-humor
helens små underverk eller mirakel eller vad fan den nu hette...bajsbajs...finns inget mer att säga..
men djävulen bär prada den var fan riktigt bra...4a...stark sådan. meryl...lysande..
Nu har jag kollat på alla tre Indiana Jones filmer, ettan är klart bäst.
Fast trean slår dock tvåan tycker jag, jag tycker tvåan har för tråkig story, visst bra action, men.... plus att tjejen och ungen bara skriker hela tiden.
Dom försökte göra den för "matiné" så det blev pannkaka av allt.
Men men, nu ska jag bara vänta tills fyran kommer. 22 maj
Jaja, Indy är grym!
.
.
leo...tyckte faktiskt att den var en av de bästa svenska filmer jag sett...klar 4a.
sambo gav den en 5a och han kollar typ aldrig film...filmhatare...
pirates of the carribean...1an sög men 2an...5a helt klart och sista får en 4a...johny depp är ju som vanligt överlägsen..
på smällen...tråkig tråkig tråkig å det ska vara en komedi.
kollade på 10,000 B.C i torsdags..
den går direkt in på min "100 filmer att undvika" lista.
.
.
De 400 slagen var tyvärr en besvikelse, aningen bättre än Godards Band ā parte dock. Bäst av franska vågenregissörerna är Chabrol, hans filmer har stått sig ganska bra.
http://foto.stilren.se - portfolio
vad trött man kan bli på sina kompisar när de säger att "The assassination of Jesse James" är en utav de sämsta filmer som gjorts. Den är ju bra!!! haha
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
http://foto.stilren.se - portfolio
Såg Förtrollad ikväll. Sjukt mysig Disneyfilm som vränger lite på prins- och prinsessrollerna.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
jag har fortfarande inte sett dvdn med filmen The Howling part VI- the freaks som jag köpte i höstas
nån som sett den?
jag vill se porrversionen av indiana jones
"in diana jones"
är inte 100% säker på att den finns dock
kan ha varit ett dåligt skämt när jag såg det där nämnas nånstans..
v för vendetta är fortfarande bra
.
.