Sagan om knugens återkomst. Visst, väldigt väldigt välgjort, men ganska långtråkigt och sluuuuteeeeeet som aaaaaaaaaaaldriiiiiiig kommmmeeeeeeeeer utan draaaaaaaaas uuuuuut på i all oääääääääändligheeeeeeeeet. Uh. MINST 25 minuter för lång.
Sagan om knugens återkomst. Visst, väldigt väldigt välgjort, men ganska långtråkigt och sluuuuteeeeeet som aaaaaaaaaaaldriiiiiiig kommmmeeeeeeeeer utan draaaaaaaaas uuuuuut på i all oääääääääändligheeeeeeeeet. Uh. MINST 25 minuter för lång.
http://foto.stilren.se - portfolio
tja jag bor ju i gbg så det brukar väl finnas hyfsat många filmer att välja på
shit vad cheesy allt var i resident evil
som tex han som blev muterad och fick dom där tentakel-grejerna..
första filmen var ändå rätt hyfsad och scenen med dobermann-hundarna minns jag som rätt bra
men den här och filmen innan var riktiga botten-napp
det kanske läskigaste med den här filmen är ju att slutet verkade öppna för ytterligare en film i serien
![]()
Anton Corbijns första långfilm Control höll mina otroligt höga förväntningar. Fotot är helt makalöst och skådespelet känns smärtsamt genuint. Utan tvekan den bästa filmen 2007. Tveka inte att se den!
I'm drowning in time to a desperate beat
Eller hur, den är sjukt bra! Verkligen. Åh.
Annars har jag sett en annan väldigt bra film idag: Fjärilen i glaskupan.
Får ni chans att se den här filmen, så se den! Den handlar om fd chefsredaktören för tidningen ELLE, Jean-Dominique Bauby, som drabbades av en stroke och förlamades i hela kroppen, med undantag av ena ögonlocket. Tack vare det har han kunnat kommunicera, och till om med skriva en bok.
Häftigt filmad. Speciellt när vinkeln är helsubjektiv. Åh, den filmen var bra.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
kan tipsa om mr deeds
det var länge sen jag såg den nu men jag minns Rosemarys Baby som en av de absolut bästa filmer jag sett
Hehe, är det någon som sett Transformers? Sjukt underhållande i alla fall. Betydligt bättre "popcornfilm" än överskattade Pirates of the Caribbean t. ex.
braveheart gamal men så braaa!I Now Pronounce You Chuck and Larry den är också grymt skön
![]()
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .
Kolla på No Country For Old Men, en utav de bästa filmerna någonsin.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Persepolis var helt grymt snyggt gjord. Och bra. Se.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Grotesco är riktigt kul ingen film men ändå det är en serie som går på 2:an kl 21.30 på onsdagar kolla på det !!!!!!!!
school of rock är riktigt bra