Sidan 13 av 28 FörstaFörsta ... 34567891011121314151617181920212223 ... SistaSista
Resultat 181 till 195 av 410

Ämne: Signeringar

  1. #181
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Sverige, Bohuslän.
    Inlägg
    58

    Standard

    Jag var ganska grymt besviken förra gången jag inte kunde gå på signeringen i GBG, den var klockan 12:00 då (faktumet att jag efter 2 år kommer ihåg denna information understrycker min vånda att sitta vid en skolbänk just denna tid), så nu när det är 17:00 är jag mycket glad. =D

    Jag har dock ett problem. Jag kommer komma till Bengans 17:13. Det är för sent eller hur? Jag lär inte få något signerat imed att dem kan ju inte stanna i 500 år, alla lär ju inte få sin skiva signerad? =/

  2. #182

    Standard

    Varför inte ta ledigt ?
    Jag frågade min mattelärare om jag kan gå tidigare så att jag hinner med ett tåg, och det tillät han givetvis

  3. #183
    Erfaren medlem kentads avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    11 710

    Standard

    jag kommer inte få någonting signerat

  4. #184
    Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Järfälla, Sthlm
    Inlägg
    8 846

    Standard

    Vadette: Ta ledigt eller skolka.

  5. #185
    Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    17

    Standard

    Jahopp, bara att tacka och ta emot den djävla kallduschen. Förstår om de bara signerar skivor från bengans, men kan de inte iaf ha artigheten att gå ut med det från början?

    Kommer det finnas möjlighet att köpa ett ex där innan signeringen? Djävligt irriterande iaf då cdon lyckades med att skicka två ex när jag bara beställde ett (vilket innebär att jag kommer ha tre förbannade ex, varav en limiterad... som jag inte kommer få signerad.)

    Eller vänta, går det fortfarande att köpa limiterade där? Kan ju köpa ett ex, signera det andra och sen lämna tillbaka det första? Mohahahah!

  6. #186
    Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    Göteborg, Sweden.
    Inlägg
    10 185

    Standard

    Jag ska till Bengans imorgon och få min limiterade TTS signerad.Fast jag hinner inte köa massa för jag slutar fem i fyra. :/
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

  7. #187
    Medlem Fannys avatar
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    161

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av slipzen Visa inlägg
    Jahopp, bara att tacka och ta emot den djävla kallduschen. Förstår om de bara signerar skivor från bengans, men kan de inte iaf ha artigheten att gå ut med det från början?

    Kommer det finnas möjlighet att köpa ett ex där innan signeringen? Djävligt irriterande iaf då cdon lyckades med att skicka två ex när jag bara beställde ett (vilket innebär att jag kommer ha tre förbannade ex, varav en limiterad... som jag inte kommer få signerad.)

    Eller vänta, går det fortfarande att köpa limiterade där? Kan ju köpa ett ex, signera det andra och sen lämna tillbaka det första? Mohahahah!
    ja, skicka tillbaka de från cdon och köp skivan där innan, så löser det sig!
    även om det blir lite bökigt...

  8. #188
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Sverige, Bohuslän.
    Inlägg
    58

    Standard

    Flygkrasch - Jag måste skippa historian och vi har prov på Onsdag. Men sak samma! Jag kan sakerna ändå, jag behöver inte repetitionen. Du har rätt. Jag tar ledigt från sista lektionen!

    Kent - Fy det suger! Varför inte? =[

    theonetoblame - Japp. Det får bli ledighet. Min lärare släpper nog iväg mig. =]

    Tack för kommentarena. Precis det jag behövde!

    Vi ses imorgon, Jocke, Markus, Martin och Sami!

    Citat Ursprungligen postat av slipzen Visa inlägg
    Jahopp, bara att tacka och ta emot den djävla kallduschen. Förstår om de bara signerar skivor från bengans, men kan de inte iaf ha artigheten att gå ut med det från början?
    WHAT!? Endast!? Jag trodde bara dem hade förtur! Men det är BARA dem som får signerat? FY FAN VAD DÅLIGT! Jahapp. Då antar jag att jag ska skaffa mig ett till ex. >_< För jag är fan despo.
    Senast redigerat av Vadette den 2007-10-15 klockan 16:25.

  9. #189
    Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    17

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Fanny Visa inlägg
    ja, skicka tillbaka de från cdon och köp skivan där innan, så löser det sig!
    även om det blir lite bökigt...
    Hmm, jag formulerade mig hemskt dåligt. Det aktuella vore att lämna tillbaka skivan köpt på bengans. Kommer knappast gå att returnera öppnad och använd skiva till cdon.

    Visst, det vore en liten fräckis men det kan de gott ha.

  10. #190
    Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    17

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Vadette Visa inlägg

    WHAT!? Endast!? Jag trodde bara dem hade förtur! Men det är BARA dem som får signerat? FY FAN VAD DÅLIGT! Jahapp. Då antar jag att jag ska skaffa mig ett till ex. >_< För jag är fan despo.
    Jupp, som sagt, först säger de förtur sen säger de endast bengans skivor. Dålig stil *låter som en sur 10-åring*

  11. #191
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Sverige, Bohuslän.
    Inlägg
    58

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av slipzen Visa inlägg
    Jupp, som sagt, först säger de förtur sen säger de endast bengans skivor. Dålig stil *låter som en sur 10-åring*
    Tydligen är det Kent själva som bett om det. >_< Ringde och frågade. BLAAAH!

    Men egentligen, hur stor koll kan de ha över den saken?

  12. #192
    Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    17

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Vadette Visa inlägg
    Tydligen är det Kent själva som bett om det. >_< Ringde och frågade. BLAAAH!

    Men egentligen, hur stor koll kan de ha över den saken?
    Ännu värre...

    Tja, de kommer ju kolla kvitton.

    Men som sagt, ring och beställ en skiva för uthämtning, få den plomberad och sen använder du kvittot för att signera skivan du redan har. När det är fixat så lämnar du bara tillbaka den plomberade skivan

  13. #193
    Erfaren medlem svarta tårars avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    10 024

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Vadette Visa inlägg
    Tydligen är det Kent själva som bett om det. >_< Ringde och frågade. BLAAAH!

    Men egentligen, hur stor koll kan de ha över den saken?
    Du kommer inte in om du inte har kvitto på att du köpt den på bengans...
    ...Svarta tysta tårar...


  14. #194
    Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    17

    Standard

    Suck, bengans har uppenbarligen inte öppet köp utan bara bytesrätt.

  15. #195
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Jag lyckades få ledigt från skolan några lektioner imorgon. Det är bra.
    Usch vad nervös jag kommer bli. Jag förstår det bara inte.
    Kul om man känner igen folk härifrån. :*

Sidan 13 av 28 FörstaFörsta ... 34567891011121314151617181920212223 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •