Sidan 15 av 16 FörstaFörsta ... 5678910111213141516 SistaSista
Resultat 211 till 225 av 238

Ämne: ALLA biljetter till sverige-konserterna slut!

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tralfamadore Visa inlägg
    Nej men du sa så här: "Tycker man nått är tillräckligt bra, tycker man om det flera gånger. Då tröttnar man inte efter en gång." Ordvalet "man" kanske bara var olyckligt och jag missförstod det? Inget petitess värd mer utrymme dock.

Får ändå intrycket av att bl a du och nu Sofia747 tycker att vill man inte stalka kent landet runt så är man inget riktigt fan och kan man lika gärna se Amy Diamond istället eller så är det synd om en eftersom man inte förmår att uppskatta magin efter 112e spelningen.

Kalltkaffe med socker sätter orden i min mun. Första showen när man inte sett dem på två år är en underbar knock-out. Andra känns för min del betydligt lamare. Och javisst kent håller hög kvalitet men det beror ju även på hur mottagaren upplever det hela.

Och ja biljetthajarna är skurkarna, inte offren för kents musik såklart.
    Jag menar helt enkelt att om det är nått man tröttnar på kanske man inte ska se det?
    Klart man är ett riktigt fan även om man bara ser dom än gång, eller ingen gång, låt folk få göra som dom vill! Jag gör som jag vill.
    inget.

Nybörjare Enzymers avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

nu finns det lediga biljetter till båda sthlm-konserterna...

synd att man inte bor i sthlm

Nybörjare
    Reg.datum
    Dec 2002

Thumbs down Jävla skit!

Jag är upprörd!!!!!!!!!!

09.03.... biljetterna är uppbokade - eh va????

VARFÖR LÄGGA KONSERTERNA I LISEBERGSHALLEN??? JEEEZ... MITT VARDAGSRUM ÄR STÖRRE!!!!

Skit till de som bokar in Kent spelningar! Flytta dem istället till större ställen när ni märker att det är sånt sjukt tryck efter biljetter!

Redigerat av sofia747: Förbjudet att snacka om nedladdning.
    Senast redigerat av sofia747 den 2007-08-01 klockan 13:48.
    Jag betraktas som nybörjare...trots att jag vart här längre än många andra. GRYMT!

Medlem Björn Olssons avatar
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Jaha. Jag blev utan biljetter till den här turnen. Mycket tråkigt. Grattis till alla lyckliga som fick biljetter.

Spelningarna borde varit i större lokaler. Varför inte Globen t.ex?

Standard

Oh my god!!!
    Har försökt fixa en biljett till Stockholm hela morgonen, men dom var ju slut två minuter över 9.. Fick tag i en till Lund och kände mig nöjd, men när jag senare kollade ticnets sida vid 9:50 så fanns ett fåtal biljetter kvar till Stockholm. Så jag försökte gå in på Boka Biljetter, och lyckades på tag i en utan att ens behöva stå i kö!! Underbart! Jag är så glaaaad Funderar dock på att sälja Lundbiljetten nu..

Standard

Biljetterna tog slut på under en minut enligt killen på Ticnet som jag fick prata med efter att ha försökt ringa i över en timme...

Jag såg också de där fåtal biljetterna men jag var tydligen för sen för det var fem minuters väntetid

Jag kan inte tro det... jag blev utan biljetter... det borde vara MAX 2 per person

Erfaren medlem Suzzies avatar
    Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av janna Visa inlägg
    Biljetterna tog slut på under en minut enligt killen på Ticnet som jag fick prata med efter att ha försökt ringa i över en timme...

Jag såg också de där fåtal biljetterna men jag var tydligen för sen för det var fem minuters väntetid

Jag kan inte tro det... jag blev utan biljetter... det borde vara MAX 2 per person
    under 1 min? Det är ju helt sjukt ju. Fan vilken tur man hade då.
    I guess some people are just born with tragedy in their blood.

Avstängd användare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bitfisk Visa inlägg
    Jag är upprörd!!!!!!!!!!

09.03.... biljetterna är uppbokade - eh va????

VARFÖR LÄGGA KONSERTERNA I LISEBERGSHALLEN??? JEEEZ... MITT VARDAGSRUM ÄR STÖRRE!!!!

Skit till de som bokar in Kent spelningar! Flytta dem istället till större ställen när ni märker att det är sånt sjukt tryck efter biljetter!

Usch... just nu är jag så irriterad så det enda jag känner är att jag fanimig ska LADDA NER nästa album...inte köpa. Ja hörde ni??? LADDA NER, LADDA NER, LADDA NEEEEEEEEEEEEEEEER!
    Jag kan hålla med om att det är surt att det är så många som blir utan biljett, men hey - det kommer ju konserter i vår, tappa inte hoppet!
    Däremot har jag Ingenting emot valet av arenor, Hur mkt känsla är det är se Kent en halv mil bort (typ globen?) Då är det grymt mkt bättre att ha konserterna i mindre lokaler och komma riktigt nära och ha Stämning.

och PFT!
    Men ska Alltid Köpa kent albumen, annars är det fan ingen mening! Jag har alla album orginal, och satsar på singlarna också !

Nybörjare
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Soltårar Visa inlägg
    Jag kan hålla med om att det är surt att det är så många som blir utan biljett, men hey - det kommer ju konserter i vår, tappa inte hoppet!
    Däremot har jag Ingenting emot valet av arenor, Hur mkt känsla är det är se Kent en halv mil bort (typ globen?) Då är det grymt mkt bättre att ha konserterna i mindre lokaler och komma riktigt nära och ha Stämning.

och PFT!
    Men ska Alltid Köpa kent albumen, annars är det fan ingen mening! Jag har alla album orginal, och satsar på singlarna också !
    Hehe...tills albumet kommit har jag lugnat ner mig och även det kommer stå orginal i cd-hyllan.*s*

Kents album brukar finnas i två exemplar hos mig - ett orginal och ett nedladdat (orka omvandla för iPoden ).
    Jag betraktas som nybörjare...trots att jag vart här längre än många andra. GRYMT!

Nybörjare starpeople76s avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Ja, vissa artister köper man (jag) alltid.

kent är definitivt i den kategorin.

Kvalitet -> kvalitet

Standard

Jag gillar valet Lisebergshallen, det kommer bli mysigt. Fick tag i en biljett idag vid nio, var inga som helst problem. Förväntar mig en spelning av högklass.

Standard

Det verkade ju roligt att Kent skulle göra några mindre spelningar och inte några jävla arenor som förra gången.. Men försov mig dessvärre till 11.00 O____o

OOPPPS nu tar jag självmord...
    • 13 Maj 2005 14 Februari 2008 25 Juli 2008 18 Mars 2010 19 Mars 2010 22 Juli 2010 7 Augusti 2010

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Orka tjata om var kent borde spela.
    Turnéplanen är spikad. Likaså lokalerna.

Olympen, Liseberghallen & Annexet är inte så jävla små ändå. Allt är i och för sig relativt, och i kontrast till Stadion & de där enorma tälten så framstår väl det mesta som förhållandevis litet (om man ska hålla spelningarna inomhus) var de än hade valt att lägga spelningarna. Hade de istället valt Mejeriet, Sticky & Debaser, DÅ hade det varit lite "mindre" ställen (och säkert ännu mer gnällande från alla gnällrövar).

Och ärligt, vem fan orkar med en jävla ishall (eller liknande) i nov/dec?
    Hellre en uppvärmd & intim idrottshall (som Olympen), men ändå relativt stor.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Smygare
    Reg.datum
    Jul 2007

Question Lätt att få biljett, då få valde att köa vid Scandinavium den här gången!

Tycker att det var lite konstigt att det var så svårt/populärt att få tag i biljetter för extra konserten i Göteborg via Ticnet, när det knappt var några som köade till Scandinavium i morse. Det var i stort sett tomt där! Har alla Kent fans tagit slut? Var allt jag kunde tänka…

Visst, det är mycket mer bekvämare att sitta hemma framför datorn, än att frysa utanför Scandinaviums dörrar. Men ändå, det är ju att välja det osäkra framför det lite mer säkrare…

I alla fall, det ville inte mina vänner och jag. Så vi höll oss i stort sett vakna hela natten, gick ner till Scandinavium lagom till att klockan slagit 03.00… Men hallå, klart att folk kommer att komma tycket tidigare och köa nu när det är andra och sista chansen, tänkte vi!

Nej, det var inga där, och nej, det kom inte heller några fler... Men efter mer än en timma kom det två små ”tappra människor”, och efter ca en ytligare timma, kom det två till. Jaha, då var klockan redan runt 05.00, och vi var BARA sju personer.

När klockan var 08.30, alltså en halv timma kvar, så kom dem flesta och vi blev max 40 personer… Lite sura över att vi kunde ha kommit mycket senare, så fick vi i alla fall trösta oss med att vi fick köpa våra biljetter prick klockan 09.00 och dessutom först!!
    (Men kan ju inte säga att vi hade det tråkigt medan vi väntade i dem sex timmarna, då vi både hade bullar, godis, varm choklad, värmeljus, filt, musik och IKEA-katalogen m.m. haha!!!)

Så, ni skulle ha kommit och gjort oss sällskap, och fått en finfin Kent-biljett!!

Medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Tycker också att Lisebergshallen är ett bra val, Skandinavium t ex är en värdelös konsertarena - dels måste man ändå ha ståplats för att se bra och dels blir det så sjukt dåligt ljud där, i alla fall på de konserter jag vart. Storleken på arenorna de har valt tycker jag känns rätt lagom, även om jag förstår att alla som inte fått biljetter gärna skulle se att det fanns fler platser.

Det är en klen tröst, men det blir en till turné om inte alltför lång tid ju. Och jag tror att den här turnén kommer bli mycket bra. =)
    Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
    Så ta mig med till drömmarnas land...

Sidan 15 av 16 FörstaFörsta ... 5678910111213141516 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •