Wohu, hann köpa imorse. Så jävla pepp! ;D
Lisebergshallen kan jag inte uttala mig om men både Annexet och Olympen är helt värdelösa som konsertlokaler. Mitt senaste minne av Annexet för några år sen var betongsmak i rumpan och stela knän eftersom det är ca tre decimeter mellan stolsraderna. Att ställa sig upp var det inte en tanke på, med låga stolsryggar och 75% lutningsgrad riskerar man att trilla ner över personen framför om man råkar vifta lite med armarna...
Jag var en av de som var för sent ute första gången, men nu har jag äntligen fixat biljetter till Stockholm!Kan man hämta ut dem direkt?
Ok ok ok.... jag håller med om att Scandinavium är en usel konsertarena och Lisebergshallen grymt bra för stämningens skull. Men det är lätt att gnälla när man står där utan biljett...*s*
MEN...nu släpps ju ännu en konsert imorn - DEN ska jag ha till! Bara så ni vet!!!![]()
Jag betraktas som nybörjare...trots att jag vart här längre än många andra.GRYMT!
Hehe...jag fick en varning för jag nämnde det alla gör - men ingen pratar om
Förlåt... jag ska sluta upp med såna dumheter! Både o göra och prata om![]()
Jag betraktas som nybörjare...trots att jag vart här längre än många andra.GRYMT!
NU har jag oxå biljetter!
Och nu fick man bara köpa två biljetter, så vi 7 som ska gå...får sitta lite spritt. Men vi får gå iaf.
Tips till nästa gång kanske, att sänka biljettantalet direkt.
Finns biljetter på ticnet just nu, både till Göteborg och Lund.
I'm feeling kinda basic today.
Läste nyligen att på måndag (klockan 9 ->) kan man försöka att få en biljett från Lippupalvelu till en annan spelning i Helsingfors.. YES!! Vill också ha en egen biljett!.. Kulturhuset är inte så stort.. men hoppas att kvaliteten av ljudet är bättre där än till exempel i ishallen i Helsingfors!
Gå in på www.lippupalvelu.fi, jag märkte att de säljer biljetter redan nu...