1. Eeee.. "Hålla ordning och hysta ut icke-önskvärda typer" Vad vill du komma fram till? Är man en icke önskvärd typ om man drar ett skämt? Tänk efter lite nu förfan.
Och dessutom så är inte moderatorers uppgift att kränka folk och tro att de kan säga och tycka vad fan de vill, bara för att de är moderatorer. Fan det här är ju löjligt..
"Gå och brinn nånstans, här kommer du aldrig få respekt"... Det kallar jag fan inte att hålla ordning och hysta ut icke önskvärda typer. Det är att vara kaxig och tro att man kan säga vafan man vill bara för att man är moderator..ööhh!
2. Om jag har förstått det rätt så är detta ett forum och inget jävla ställe där jag behöver ha en uppgift för att få kommentera en moderators otrevlighet. Så nej! Det är inte min uppgift. Men jag säger vad jag tycker om jag vill!
Fan vissa här beter sig som om de vore tre år gamla!
Den här diskussionen hör inte hemma här, jag vet, men.. Det är sant att människor ofta gör saker för egen vinnings skull. Det är sant att det är svårt att göra något åt det genom lagar eller diskussioner (som den här). Framför allt avskyr jag att argumentera, det går alltid ut på att helt inskränkt aldrig erkänna att den andra kan ha rätt och man själv kan ha fel. Jag menar ändå att det är fel att göra som de där biljettföretagen - och att man inte kan acceptera allt bara för att det är svårt att ändra. Jag tänker inte acceptera världssvälten, t ex, bara för att jag inte har resurser att själv utrota den. Däremot får man leva med det, och göra det lilla man kan. Jag vet att pengar styr världen, men jag behöver inte tycka om det, och ju fler som faktiskt tycker om det, desto värre blir det.
Hej nu ska jag sluta upp med detta. Ha en bra dag!
Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
Så ta mig med till drömmarnas land...
De som inte fick biljetter till de ordinarie konserterna kan kolla Ticnet då & då.
För bara någon halvtimme sedan fanns det biljetter att boka till Gbg den 23/11.
Antagligen biljetter som inte hämtades ut och därmed såldes av Ticnet på nytt nu.
Nu är det dock svartmarkerat (istället för gult) igen,
så jag antar att de där biljetterna gick ganska fort igen.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Och nu när alla är så glada och ledsna så kan jag ju tala om att jag ska gå och se en grupp som heter Kent för andra gången kan jag räkna till på mina två händer. Kul. Kul. Kul. Kul. Tack vita skuggis.
Vill du leva i ovisshet eller formulera frågetecknena till en fråga jag kan besvara?
missade biljett till GBG, skulle fixat till mig och min flickvän. eftersom det är väldigt viktigt för henne fick jag lite ångest över det, så nu har jag iaf biljetter till Köpenhamn och får väl bjuda henne på en mysig weekend där istället![]()
visst, kunde väntat till på onsdag och försökt fixa till extrakonserten, men då skulle jag behöva oroa mig tills dess, dagar jag har viktigare saker för mig än att vara orolig...
Inte konstigt att biljetterna tog slut så snabbt när så många fans har köpt massor med biljetter....kan inte låta bli att tänka att fler skulle få chansen att se Kent live om inte vissa fans var så besatta av att se femtioelva stycken spelningar...
Senast redigerat av Tralfamadore den 2007-07-31 klockan 13:29.