Sidan 9 av 16 FörstaFörsta 12345678910111213141516 SistaSista
Resultat 121 till 135 av 238

Ämne: ALLA biljetter till sverige-konserterna slut!

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Ge då då. Tycker ändå att det är lågt av dig att boka 8 biljetter och sen inte ens gå.
    Okej. Då får jag och mina kompisar gå på konserten i Lund också, så kanske det känns bättre för alla er som inte fick biljetter.

Standard

ja har inte fått mejl som bekräftar biljetterna *orolig*

nån som vet hur illa det är med sittplats längst bak på kanten i lisebergshallen?

Standard Jäääj!

fick panik när alla var slut i sverige men lyckades få tag på biljetter i köpenhamn..

!är du lycklig nu?" (8)

jaaaa!

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Fy faaan va skönt. 09.12 fixade jag 5 biljetter (ståplats) till mig och mina vänner. Sanslöst tryck! helt otroligt! Hon i kassan sa att biljetterna princip var helt slut. Detta kommer att bli en underbar höst. September Håkan Hellström [Liseberg], Oktober Winnerbäck [Lisebergshallen] och sist men absolut bäst - november KENT [Lisebergshallen]!!! Nä jag saknar ord. Hoppas verkligen dom spelar Cowboys, som på stadionspelningen..
    Långsam, glömd
    som en dröm
    glider Du ur Min hand

Standard

Citat Ursprungligen postat av FilipJohansson Visa inlägg
    Okej. Då får jag och mina kompisar gå på konserten i Lund också, så kanske det känns bättre för alla er som inte fick biljetter.
    Sälvklart måste det vara helt ok att boka upp ett gäng biljetter till sig själv och sina polare om intentionen är att gå på konserten. Om det sen visar sig att man inte kan gå så är det väl självklart att man vill sälja. Och då är det väl schysstare att göra det i god tid innan, till ett schysst pris, än strax innan konserten då marknadsvärdet ligger betydligt högre.
    And this is the room
    One afternoon I knew I could love you
    And from above you how I sank into your soul
    Into that secret place where no one dares to go

Medlem maxers avatar
    Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Saaarah Visa inlägg
    ja har inte fått mejl som bekräftar biljetterna *orolig*

nån som vet hur illa det är med sittplats längst bak på kanten i lisebergshallen?
    Det är ganska illa.. :S jag hamnade där på en Håkan konsert.. spana in..
    http://afprojekt.homeip.net/maxer/Ha...m/PIC00011.jpg

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Jag har ståplats till Sthlm den 16:e. Ville ha till åtminstonde en spelning till, men det var ju slutsålt överallt. Lite besviken är jag allt. Mycket vill ha mer, men samtidigt så får jag ju ha i baktanke att det finns folk som inte fick någon biljett över huvudtaget.

Nybörjare
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

lyckligtvis nog har jag lyckat insakka mig 3 biljetter till stockholm =D
    puss

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Ge då då. Tycker ändå att det är lågt av dig att boka 8 biljetter och sen inte ens gå.
    Citat Ursprungligen postat av Jeff Mangum Visa inlägg
    Sälvklart måste det vara helt ok att boka upp ett gäng biljetter till sig själv och sina polare om intentionen är att gå på konserten. Om det sen visar sig att man inte kan gå så är det väl självklart att man vill sälja. Och då är det väl schysstare att göra det i god tid innan, till ett schysst pris, än strax innan konserten då marknadsvärdet ligger betydligt högre.
    Mm. Och som sagt, blir det så att vi inte åker till Lund så GER vi bort bokningsnumret.

Erfaren medlem -oprofessionelll-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2003

Standard

jag verkar vara en av dom få som INTE fått biljett verkar det som...
    eller jag är väl en av dom få som inte fått biljett och som skriver här. besvikelsen och nederlaget är Stort. :'(
    lev livet medan du kan

Erfaren medlem Palace_Mains avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av -oprofessionelll- Visa inlägg
    jag verkar vara en av dom få som INTE fått biljett verkar det som...
    eller jag är väl en av dom få som inte fått biljett och som skriver här. besvikelsen och nederlaget är Stort. :'(
    jag har inte heller fått tag på någon var tyvärr på jobbet och det känns verkligen tråkigt att inte kunna gå
    varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större

Cool Shit vad biljetterna tog slut fort :S

Lyckades iallafall få tag på så jag är sååå lycklig!!!!

(På grund av svikande sällskap har jag även 2 biljetter till fredagens spelning i stockholm om någon är intresserad. Maila mig isf ceciliaandersson86@gmail.com)

Har saknat er som fan Kent!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jockes syrra Visa inlägg

(På grund av svikande sällskap har jag även 2 biljetter till fredagens spelning i stockholm om någon är intresserad. Maila mig isf ceciliaandersson86@gmail.com)

Oerhört, oerhört, oerhört dåligt att boka till sällskap som sviker..! Nu är jag upprörd! :-)..
    And this is the room
    One afternoon I knew I could love you
    And from above you how I sank into your soul
    Into that secret place where no one dares to go

Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Flickvännen satt hemma och såg till att Oslo blev fixat, själv smet man iväg till en dator på jobbet tio i. Fredagen fixades och sen blev allt svart..

Fick lov att köpa lördagsbiljetter till skamliga priser.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jeff Mangum Visa inlägg
    Oerhört, oerhört, oerhört dåligt att boka till sällskap som sviker..! Nu är jag upprörd! :-)..
    Citat Ursprungligen postat av Jockes syrra Visa inlägg

Akta dig så du inte blir bannad.

Sidan 9 av 16 FörstaFörsta 12345678910111213141516 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •