ja har inte fått mejl som bekräftar biljetterna *orolig*
nån som vet hur illa det är med sittplats längst bak på kanten i lisebergshallen?
fick panik när alla var slut i sverige men lyckades få tag på biljetter i köpenhamn..
!är du lycklig nu?" (8)
jaaaa!
Fy faaan va skönt. 09.12 fixade jag 5 biljetter (ståplats) till mig och mina vänner. Sanslöst tryck! helt otroligt! Hon i kassan sa att biljetterna princip var helt slut. Detta kommer att bli en underbar höst. September Håkan Hellström [Liseberg], Oktober Winnerbäck [Lisebergshallen] och sist men absolut bäst - november KENT [Lisebergshallen]!!! Nä jag saknar ord. Hoppas verkligen dom spelar Cowboys, som på stadionspelningen..
Långsam, glömd
som en dröm
glider Du ur Min hand
Sälvklart måste det vara helt ok att boka upp ett gäng biljetter till sig själv och sina polare om intentionen är att gå på konserten. Om det sen visar sig att man inte kan gå så är det väl självklart att man vill sälja. Och då är det väl schysstare att göra det i god tid innan, till ett schysst pris, än strax innan konserten då marknadsvärdet ligger betydligt högre.
And this is the room
One afternoon I knew I could love you
And from above you how I sank into your soul
Into that secret place where no one dares to go
Det är ganska illa.. :S jag hamnade där på en Håkan konsert.. spana in..
http://afprojekt.homeip.net/maxer/Ha...m/PIC00011.jpg
Jag har ståplats till Sthlm den 16:e. Ville ha till åtminstonde en spelning till, men det var ju slutsålt överallt. Lite besviken är jag allt. Mycket vill ha mer, men samtidigt så får jag ju ha i baktanke att det finns folk som inte fick någon biljett över huvudtaget.
lyckligtvis nog har jag lyckat insakka mig 3 biljetter till stockholm =D
puss
jag verkar vara en av dom få som INTE fått biljett verkar det som...
eller jag är väl en av dom få som inte fått biljett och som skriver här. besvikelsen och nederlaget är Stort. :'(
lev livet medan du kan
Lyckades iallafall få tag på så jag är sååå lycklig!!!!
(På grund av svikande sällskap har jag även 2 biljetter till fredagens spelning i stockholm om någon är intresserad. Maila mig isf ceciliaandersson86@gmail.com)
Har saknat er som fan Kent!
Flickvännen satt hemma och såg till att Oslo blev fixat, själv smet man iväg till en dator på jobbet tio i. Fredagen fixades och sen blev allt svart..
Fick lov att köpa lördagsbiljetter till skamliga priser.