Sidan 13 av 16 FörstaFörsta ... 345678910111213141516 SistaSista
Resultat 181 till 195 av 238

Ämne: ALLA biljetter till sverige-konserterna slut!

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tralfamadore Visa inlägg
    Håller med. Besatta fans finns det alltför många av, lite tragiskt när man funderar djupare över det. Jag ser hellre en spelning då o då. Ser man för många under samma turné försvinner magin lite tycker jag. Men det är ju jag det.
    Om man tycker magin försvinner kanske man inte ska gå överhududtaget utan sitta hemma o kolla på när amy diamond uppträder på allsång på skansen?
    inget.

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Så jävla vrickat var det inte. Jag var seriös och väldigt opåverkad av något preparat.
    Jaha, och du menade vadå?

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Jaha, och du menade vadå?
    Men är du dum eller?
    Hon ska se kent för andra gången, alltså kan hon räkna det på sina TVÅ händer (dom flesta männsikor har två händer om du har missat det).
    Sen tycker hon det är kul=roligt=trevligt.. doh.
    inget.

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Om man tycker magin försvinner kanske man inte ska gå överhududtaget utan sitta hemma o kolla på när amy diamond uppträder på allsång på skansen?
    Jag tycker att magin skulle försvinna om jag gick på för många kentkonserter för tätt intill på varandra (som jag skrev bokstavligen). Varför skulle jag se Amy Diamond när jag uppskattar kent menar du? Förstår inte ditt inlägg.

Medlem
    Reg.datum
    May 2003

Standard

Är man ute i tid får man gå, är man inte får man inte, så enkelt är det! Sen om man väljer att gå på en eller sju spelningar spelar ingen roll.
    Nej, så enkelt är det inte. Bevisligen var det flera här inne på forumet som inte hann köpa biljetter trots att de var ute i tid. Hade man bara fått köpa en eller två biljetter hade det funnits fler biljetter till andra fans också. Det är en rätt enkel matematisk uträkning.

Medlem
    Reg.datum
    May 2003

Standard

Jag tycker att magin skulle försvinna om jag gick på för många kentkonserter för tätt intill på varandra (som jag skrev bokstavligen). Varför skulle jag se Amy Diamond när jag uppskattar kent menar du? Förstår inte ditt inlägg.
    Jag tror hon hintar att du inte är ett värdigt Kent-fan eftersom du inte svimmar varje gång Jocke Berg visar sig på scen...

Medlem Insektens avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Ni som har biljetter(speciellt i Gbg).Är det numrerade platser ni har om ni har sittplats...
    Hoppas på ett snabbt svar!
    Tack på förhand

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Och nu när alla är så glada och ledsna så kan jag ju tala om att jag ska gå och se en grupp som heter Kent för andra gången kan jag räkna till på mina två händer. Kul. Kul. Kul. Kul. Tack vita skuggis.
    Men är du dum eller?
    Hon ska se kent för andra gången, alltså kan hon räkna det på sina TVÅ händer (dom flesta männsikor har två händer om du har missat det).
    Om jag är dum?
    Inte det minsta!
    Det var ju bra att du förklarade att hon med sitt kryptiska inlägg ska se Kent för andra gången.
    Varför ska hon räkna till två, på sina TVÅ händer?
    Det brukar räcka med ena näven...
    Om jag ska räkna till, låt säga fem, använder jag en hand, innehållande fem fingrar.
    Ska jag göra svårare beräkningar, upp till tio, kör jag TVÅ händer, vilket de flesta, icke-neurosedynbarn gör.

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lil Glorf Boy Visa inlägg
    Nej, så enkelt är det inte. Bevisligen var det flera här inne på forumet som inte hann köpa biljetter trots att de var ute i tid. Hade man bara fått köpa en eller två biljetter hade det funnits fler biljetter till andra fans också. Det är en rätt enkel matematisk uträkning.
    Då är dom antagligen inte tillräckligt skillade på att använda en enkel internetsida? Då får man väl gå ut o frysa lite för att köa efter biljetter? Orkar man inte det ska man inte ha några.
    inget.

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Men är du dum eller?
    Duktig idiot!

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Om jag är dum?
    Inte det minsta!
    Det var ju bra att du förklarade att hon med sitt kryptiska inlägg ska se Kent för andra gången.
    Varför ska hon räkna till två, på sina TVÅ händer?
    Det brukar räcka med ena näven...
    Om jag ska räkna till, låt säga fem, använder jag en hand, innehållande fem fingrar.
    Ska jag göra svårare beräkningar, upp till tio, kör jag TVÅ händer, vilket de flesta, icke-neurosedynbarn gör.
    Men hjälp! Mår du helt ok?
    Oj, nu kanske jag gick över gränsen på vad man får skriva här. Sorry. Men jag kände att jag var tvungen att få svar!

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Tycker man nått är tillräckligt bra, tycker man om det flera gånger. Då tröttnar man inte efter en gång.
    inget.

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Tycker man nått är tillräckligt bra, tycker man om det flera gånger. Då tröttnar man inte efter en gång.
    Du kan väl ha i åtanke att vissa uppskattar det där med kvantitet olika mycket kanske? För övrigt tröttnar jag inte på att se kent efter en spelning om du fått för dig det.

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Herregud vad ni tjatar.
    Det är väl upp till var och en hur många gånger dom vill se kent eller? Det är ju inte jag (som ska se kent sju gånger i höst) som har tagit upp de flesta biljetterna till konserterna, det är biljetthajarna.

Och för övrigt så tycker jag absolut inte att magin försvinner om jag ser kent flera gånger. Jag tycker den blir starkare för varje konsert. Skulle bara må dåligt om jag visste att kent spelade i min stad och jag inte var där för att "magin försvinner" om jag ser dom för många gånger. Så länge kent ger mig något från scenen så kommer jag se dom så många gånger jag bara kan.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Du kan väl ha i åtanke att vissa uppskattar det där med kvantitet olika mycket kanske? För övrigt tröttnar jag inte på att se kent efter en spelning om du fått för dig det.
    Men om kent gör två kanonspelningar och du bara har sett den ena (fast du hade chansen att se fler) är det ju du som förlorar på det. Eftersom kent håller hög kvalité hela tiden så är det ingen idé att snacka om kvantitet. Så känner i alla fall jag.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Sidan 13 av 16 FörstaFörsta ... 345678910111213141516 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •