Nej, så enkelt är det inte. Bevisligen var det flera här inne på forumet som inte hann köpa biljetter trots att de var ute i tid. Hade man bara fått köpa en eller två biljetter hade det funnits fler biljetter till andra fans också. Det är en rätt enkel matematisk uträkning.
Ni som har biljetter(speciellt i Gbg).Är det numrerade platser ni har om ni har sittplats...
Hoppas på ett snabbt svar!
Tack på förhand
Om jag är dum?
Inte det minsta!
Det var ju bra att du förklarade att hon med sitt kryptiska inlägg ska se Kent för andra gången.
Varför ska hon räkna till två, på sina TVÅ händer?
Det brukar räcka med ena näven...
Om jag ska räkna till, låt säga fem, använder jag en hand, innehållande fem fingrar.
Ska jag göra svårare beräkningar, upp till tio, kör jag TVÅ händer, vilket de flesta, icke-neurosedynbarn gör.
Herregud vad ni tjatar.
Det är väl upp till var och en hur många gånger dom vill se kent eller? Det är ju inte jag (som ska se kent sju gånger i höst) som har tagit upp de flesta biljetterna till konserterna, det är biljetthajarna.
Och för övrigt så tycker jag absolut inte att magin försvinner om jag ser kent flera gånger. Jag tycker den blir starkare för varje konsert. Skulle bara må dåligt om jag visste att kent spelade i min stad och jag inte var där för att "magin försvinner" om jag ser dom för många gånger. Så länge kent ger mig något från scenen så kommer jag se dom så många gånger jag bara kan.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"