Jag och min kompis fick biljetter till Stockholm på fredagenÄven om vi ville ha till Gbg eftersom vi bor här :P Men jaaaaaaa!!! ^^
Jag och min kompis fick biljetter till Stockholm på fredagenÄven om vi ville ha till Gbg eftersom vi bor här :P Men jaaaaaaa!!! ^^
Haha, tycker Filips skämt var rätt skoj. Och även att det var så givet att det var ett skämt från början, max bokningen är ju 8 biljetter/skalle. Så det hade vart jäkligt bra jobbat av han att få så många biljetter. Snälla folk, tänk innan ni hoppar på någon.![]()
- Kan du göra en 360-kickflip?
- Nemas Problemas!
And this is the room
One afternoon I knew I could love you
And from above you how I sank into your soul
Into that secret place where no one dares to go
Det er fortsatt igjen billetter til Oslo og Trondheim!![]()
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
Har 4 biljetter över till stockholms konserten, säljes endast tillsammans.
Maila mig!
Cecilia ceciliaandersson86@gmail.com
Det verkar som att det trillar in returer till Ticnet! Jag fick precis en biljett till fredagen (annexet). Jäklars vad glad jag är nu!![]()
Väl planerad strategi, en hel del klickande och punktlig är det som gäller. Jag har mig en biljett till både fredag och lördag på annexet! TJOHO!![]()
http://andetag.blogg.se - på liv och död
jag har två biljetter till 17/11 i Stockholm att sälja. Naturligtvis ståplats.
Skynda skynda!
sandstrommikael@yahoo.se
Varför i helvete spelar dom på knatte ställen för? Kan dom inte ta ullevi i götebord och stadion i sthlm? Blir så arg, nu får man köra 80 mil vilket är 10 timmar ungefär. Det är för dåligt!
eller så ser man på det såhär: spelningarna blir mycketmycket mer intimare... sen har dom inte spelat på rätt länge så tror inte direkt att dom känner för att fylla globen och sen göra fel? det kommer antagligen större spelningar ifebruari-mars, eller ja jag hoppas på större spelninga borde nästan vara det?
Nej då, betydligt fler. Annexet tar typ 4000 pers.
Har biljetter i handen till lisebergshallen 23/11!![]()