har ståplats på spelningarna i sverige, känns rätt härligt !
har ståplats på spelningarna i sverige, känns rätt härligt !
http://www.biljettnu.se/content/evenemang.php
där har du för 700..
jag säger som rufus
Ingen fick biljetter halv 7: forumet visar inte svensk tid.
Prick 9 släpptes de på ticnet och då satt jag här på jobbet, stängde av telefonen en minut innan (sitter i en växel), och uppdaterade som en idiot! Lite orättvist kan man tycka att det är att de som köar utanför arenan (som nån skrev att han/hon gjort) får sämre platser än de som sitter vid datorn eller ringer, men å andra sidan är det bra att man inte ska behöva köa som en idiot. Jag är glad (för svagt ord egentligen..) åt mina 2 biljetter i Gbg och 2 i Lund!
Dock är jag inte säker på att jag kommer kunna ta ledigt från skolan när det är i Lund så min kompis där kanske är ute efter nån att gå med i så fall.![]()
Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
Så ta mig med till drömmarnas land...
jag har 5 biljetter till den 17/11 och 2 den 16/11. *lycklig.*
Jag har fem biljetter till övers till spelningen i Stockholm den 16/11.
Det som gör mig sur är att det finns personer som bokar 10-20 biljetter bara för att tjäna storkovan på det själv
När det sen finns dom som inte fick någon alls...är helt sjukt![]()
Om det är någon som har nån biljett till övers så är här ett stort fan som bara råkade försova sig en timme.
kallekanin t.ex.?
kontakta här eller skriv din kontakt så hör jag av mig:
msn: pingu_muz@hotmail.com
mail: unbornichen@bredband.net
:\
Märktes det på nätet att Lund släpptes senare än dom andra?
inget.
Lisebergshallen 23:e
Så KUL......!
Biljetter fixade
Är det inte onumrerat stå på dom andra spelningarna också? Förutom Lund då.
Ni har lärt mig allt jag kan
om att hålla ryggen fri
Glahh! Jag trode också att det skulle vara ganska lungt, så jag fick inga!!
Om någon får reda på någon som vill sälja två biljetter, eller vill sälja själv så är jag väldigt intresserad.