jo fast jag menar den stilen. de hör man ju inte mycket av nu.
men tvåorna har ju lyckats nästan bättre
jo fast jag menar den stilen. de hör man ju inte mycket av nu.
men tvåorna har ju lyckats nästan bättre
When you can live forever, what do you live for?
johan haha han är inte direkt på samma nivå som dom andra
han är lite gullig. så liten
han har bra musiksmak iaf har inte kört en enda dålig låt
the beautiful ones var grym tycker jag
anna är bäst.
dock tror jag sverige behöver någon som johan.
och lars är för bra för idol.
fel att säga "för bra för idol" för han hade inte fått nån uppmärksamhet alls om han inte ställt upp i idol och uppmärksamhet är han ju värd med tanke på hur duktig han är.
det är väl bra att Idol får med lite speciella talanger i stället för alla pojkbandssångare ... nästan så att man kan tro att det är ett medvetet direktiv från TV4 ...
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
lars är ingen popstjärna. han är för bra för att klassas som popstjärna 2008.
om han inte kommer vinna så kommer han i vilket fall som helst gå ruskigt långt.
...och jag har inte kollat på ett enda avsnitt..eller jo, tillräckligt för o konstatera att det är skit även i år... ja jag gillar inte idol över huvudtaget. så vad händer?..man bör ju va någorlunda uppdaterad i civilisationen.![]()
Lars är klart bäst i tävlingen enligt mig. Det enda som bekymrar mig är bara att.. ja vill inte att han ska förvandlas till en "produkt av idol"
Haha, men har idolvinnarna någonsin haft en skiva som spelats sönder på radion? Daniel, Agnes, Markus, Marie och allt vad de tidigare vinnarna heter. En singel. Två sönderspelade månader. Sedan är det väl knappt någon som längre minns vad de ens heter efter den påföljande turnén? Tvåa verkar vara guldläge att komma, som t.ex. Darin och Amanda. Å andra sidan ser jag bara delar av Idol då TV4 visar det och någon tittar på jobbet, så jag är väl ingen expert.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Tack för att ngn håller med!
o han har ju visat att han är väldigt kapabel till att skriva sina egna låtar.. Sammtidigt tror jag inte han skulle tillåta sig att bli en produkt, han har ju varit ganska protesterande mot juryn ändå. o ja är ganska säker på att flera skivbolag bara väntar på att han ska åka ut i denna stund![]()