Stor risk att jag jobbar den helgen, men är jag ledig är detta fan givet!
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Fast den där "kurre"-länken har ju uppdaterats flera gånger under dagen, det med biljettsläpp kom först i den tredje eller fjärde versionen.
Bemödade man sig att läsa "kurre"-länken innan kl 11, så stod där inte ens att det gällde Kent. Bara att det gällde presskonferens kl 11 inför en konsert.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Åh! den här spelningen vill man ju åka på såklart.
Kul med så stor publik, att det blev Parken Zoo tycker jag bara är positivt.
Underbart! Välkomna hem - igen.
Suffer with pride.
Folket, stans främsta, men tyvärr också minsta morgontidning, levererar ett kort webb-tv-klipp med Martin Roos: http://folket.se/nyheter/eskilstuna/1.677649
Suffer with pride.
Vore grymt kul att gå! Vet dock inte om jag kan men hoppas
Tack för den underbara starten på min sommarsemester!
Klart man kommer till Parken det är ju cykelavstånd den här gången!
Believe, and you will find your way...
Vore schysst med Etunaduon Tikkle Me som förband på Parken. Lyssnar igenom deras debutalbum nu, gillart.
Suffer with pride.
Ha ha ja det vore ju kul! Tikkle Me´s ena bandmedlem Frida bor i min trappuppgång! Jag har iallafall köpt biljett till Parken nu!! Det är skönt att det är nära då kan man njuta fullt ut o slippa fundera på hur man ska ta sig hem!! Det kommer bli GRYMT med killarna på sin gammla hemmaplan! <3
Kirrade biljetter idag, känner peppen! Hoppas jag får någon med mig, haha.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Bokade biljett igår! Ska väl ta och hämta ut den idag, pepp <3
jag vill också gå i eskilstuna!! känns som om stämningen är bäst där.
Hur funkar det med biljetterna? Är det inte som vanligt att man bara betalar inträde, eller typ sånt där kort man kan köpa som gäller hela sommaren? Man måste alltså köpa en biljett innan?