Färdig för konsert: ätit så jag står mig, fått i mig salt, sött och vatten!
Väl mött i Parken alla forumiter!
ÄÄÄÄNTLIGEEEN!
Färdig för konsert: ätit så jag står mig, fått i mig salt, sött och vatten!
Väl mött i Parken alla forumiter!
ÄÄÄÄNTLIGEEEN!
Believe, and you will find your way...
Ursäkta jag inte har tid att söka.. nåt förband? hur har de vart på de tidigare konserterna i sommar? UNgefär när går kent på??
tack, ses ikväll!!!!
Roll the dice är förband och dom går troligen på kl. 20.00 när konserten börjar. Kent dyker nog upp ca 21...
Har precis läst dagens Eskilstuna Kuriren och där är ett stort reportage om byggnationer runt kvällens Kent-konsert. Scenen byggs till och vi kan nog se fram emot pyroteknik...
Snart dags att gå till bussen. 2:an, såklart sätter jag mig längst bak!!!!
Var på Zoo tidigare idag med min familj och såg Roll The Dice soundcheckar - scenen byggdes parallelt och måste säga att det var grymt att se alla instrument (drummorna) på plats. Inte långt kvar nu!!!
Kan man betala på plats eller måste man ha biljett?
Ah, vad bra det var! Publiken verkade stolt och kent var på topp. Skyfallet som kom var det första på flera veckor och det satte igång vid konsertens början och höll i sig större delen av konserten. Det kändes dock bara som att det hade en frigörande effekt på publiken och fick den släppa loss ännu mer och verkligen hänge sig åt musiken. En av de bästa kentkonserterna jag har varit på!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Hemkommen från konserten. Dyngsur gånger 1000! Underbar konsert, KENT är ett utav de bästa svenska livebanden i min mening Men tyvärr fanns det ju riktiga rötägg i publiken som förstörde mycket, tråkigt nog drog det ner konserten för mig pga stämningen som rådde på vissa platser i ståhavet. : (
Underbar konsert Fast MYCKET regn <3
Stanna hos mig Du är allt jag har
Stanna hos mig Du är allt jag har kvar
gud vad fint med ismael!
Nån annan överraskning än ismael?