Sidan 12 av 19 FörstaFörsta ... 2345678910111213141516171819 SistaSista
Resultat 166 till 180 av 271

Ämne: Eskilstuna den 17 juli.

  1. #166
    Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    verkligheten
    Inlägg
    5 724

    Standard

    åh ismael var så himla himla bra! världens bästa <3
    men alltså det där eldregnet var verkligen ganska obehagligt, det stack i huden av alla små gnistor man fick på sig och det gick knappt att andas. förstår att folk med astma fick allvarliga problem i våras. det har inte alls känts så tidigare, det var ju för att scenen var mycket närmare igår än på t ex annexet i våras och p&l.
    det är ju bara pinsamt att komma och klaga på att någon står längst fram på för många spelningar så fort man uttrycker en åsikt. varför gör ni så egentligen, vill ni att alla ska tro att ni är bittra och avundsjuka eller?
    men alltså vem är det du klagar på kentina? det ju nån du är irriterad på så skriver du inte ut vem du menar?

  2. #167
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    men alltså vem är det du klagar på kentina? det ju nån du är irriterad på så skriver du inte ut vem du menar?
    Ingen särskild.

  3. #168
    Erfaren medlem KnekkKnekks avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    3 989

    Standard

    Konserten var helt underbar! Det var en helt annan stämning än vad det var på annexet (det kanske berodde på att det ösregnade men men..) så det var helt otroligt.
    Måste erkänna att jag faktiskt började grina när de körde 747, ville så gärna höra den live och så fick jag det. Helt magiskt alltså.

    KENT <3

    Synd bara att jag aldrig känner igen några forumiter..

    EDIT: Btw jag tycker att Ismael och Skisser för sommaren var helt sjukt bra live. <3<3<3<3<3<3
    Senast redigerat av KnekkKnekk den 2010-07-18 klockan 14:59.

  4. #169
    Erfaren medlem What it feels likes avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Motala, Sweden.
    Inlägg
    2 450

    Standard

    asroligt med regnet ahahaa<3
    ismael<3
    ismael<3
    ismael<3
    ismael<3

    Hoppas att dom inte spelar den igen. vill vara den enda som sett den lajv! hihihihihiihihii
    En tekopp från de dödas värld

    Först ut med skandalerna:
    www.kentbloggen.nu

  5. #170

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av KnekkKnekk Visa inlägg
    Måste erkänna att jag faktiskt började grina när de körde 747, ville så gärna höra den live och så fick jag det. Helt magiskt alltså.

    KENT <3
    Åh du var inte ensam! Och så fint med pyron! Finaste människorna <3
    Och visst dör man lite när Jocke ler?

  6. #171

    Standard

    Åh, konserten var så grym Men jag missade början av Ismael för att jag stod och skrek över att ha fått Martins svettband, så jag märke inte att den var den förns Jocke började sjunga.. Hoppas de spelar den i Stockholm med, så kan jag vara med från början, hihi. Och apropå de här pyrogrejerna så håller jag med om att det stacks både i halsen och i ögonen, men jag undrar om inte det hade lite att göra med att det regnade också? För det ångade och pyste iaf mycket mer än på P&L. Men som Jonna sa så var ju scenen närmre här (fast jag har inget minne av att det var sådär jobbigt på Annexet, och då var scenen ännu närmre).

    Mellansnacken var jättesöta, regnet var rätt härligt på sitt sätt, Kent var UNDERBARA! Det enda jag var lite besviken på var publiken. Det var en stor lucka mellan rad 1 och 2, inget tryck alls (liite från sidorna de första låtarna, men sen var det helt stilla). Trodde det skulle vara extra mycket tryck nu i Eskisltuna, men tydligen inte. Visserligen var det lättare att dansa då, men det förtog lite av konsertkänslan faktiskt. Och väldigt irriterad och skitsnackande stämning i kön/publiken. Tur att jag var där med trevligt sällskap iaf!
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  7. #172

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    åh ismael var så himla himla bra! världens bästa <3
    men alltså det där eldregnet var verkligen ganska obehagligt, det stack i huden av alla små gnistor man fick på sig och det gick knappt att andas. förstår att folk med astma fick allvarliga problem i våras. det har inte alls känts så tidigare, det var ju för att scenen var mycket närmare igår än på t ex annexet i våras och p&l.
    det är ju bara pinsamt att komma och klaga på att någon står längst fram på för många spelningar så fort man uttrycker en åsikt. varför gör ni så egentligen, vill ni att alla ska tro att ni är bittra och avundsjuka eller?
    men alltså vem är det du klagar på kentina? det ju nån du är irriterad på så skriver du inte ut vem du menar?
    Nää, var den verkligen det? Tyckte det kändes precis tvärt om... Hm.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  8. #173
    Nybörjare Sandra_Js avatar
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    Täby
    Inlägg
    59

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av InhaleExhale Visa inlägg
    Och visst dör man lite när Jocke ler?
    Ja, det gör man!!
    Som en elektrisk stöt genom skelettet

  9. #174
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av InhaleExhale Visa inlägg
    Åh du var inte ensam! Och så fint med pyron! Finaste människorna <3
    Och visst dör man lite när Jocke ler?
    Pyron var jättejobbig, fick svårt att andas och det luktade illa.
    Hade väntat mig något unikare på hemmaplan.
    Ismael var nog kvällens höjdpunkt!

  10. #175
    Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    verkligheten
    Inlägg
    5 724

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Åh, konserten var så grym Men jag missade början av Ismael för att jag stod och skrek över att ha fått Martins svettband, så jag märke inte att den var den förns Jocke började sjunga.. Hoppas de spelar den i Stockholm med, så kan jag vara med från början, hihi. Och apropå de här pyrogrejerna så håller jag med om att det stacks både i halsen och i ögonen, men jag undrar om inte det hade lite att göra med att det regnade också? För det ångade och pyste iaf mycket mer än på P&L. Men som Jonna sa så var ju scenen närmre här (fast jag har inget minne av att det var sådär jobbigt på Annexet, och då var scenen ännu närmre).

    Mellansnacken var jättesöta, regnet var rätt härligt på sitt sätt, Kent var UNDERBARA! Det enda jag var lite besviken på var publiken. Det var en stor lucka mellan rad 1 och 2, inget tryck alls (liite från sidorna de första låtarna, men sen var det helt stilla). Trodde det skulle vara extra mycket tryck nu i Eskisltuna, men tydligen inte. Visserligen var det lättare att dansa då, men det förtog lite av konsertkänslan faktiskt. Och väldigt irriterad och skitsnackande stämning i kön/publiken. Tur att jag var där med trevligt sällskap iaf!
    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Nää, var den verkligen det? Tyckte det kändes precis tvärt om... Hm.
    åh vad roligt att få hans svettband! : D haha vill jättegärna ha jockes men det verkar ju vara helt omöjligt, känns som han har kastat det rakt till personen bredvid massa gånger : (
    ja jo scenen var kanske närmare på annexet, jag vet bara att jag inte alls upplevde det som jobbigt då. vet inte om det kan ha haft med regnet att göra? usch vad äckligt det luktade också, fast fint var det ju förstås...
    mm alltså stämningen i kön var ju.... intressant, haha. har aldrig varit med om något liknande

  11. #176
    Medlem 400slags avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    402

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Åh, konserten var så grym Men jag missade början av Ismael för att jag stod och skrek över att ha fått Martins svettband, så jag märke inte att den var den förns Jocke började sjunga.. Hoppas de spelar den i Stockholm med, så kan jag vara med från början, hihi. Och apropå de här pyrogrejerna så håller jag med om att det stacks både i halsen och i ögonen, men jag undrar om inte det hade lite att göra med att det regnade också? För det ångade och pyste iaf mycket mer än på P&L. Men som Jonna sa så var ju scenen närmre här (fast jag har inget minne av att det var sådär jobbigt på Annexet, och då var scenen ännu närmre).

    Mellansnacken var jättesöta, regnet var rätt härligt på sitt sätt, Kent var UNDERBARA! Det enda jag var lite besviken på var publiken. Det var en stor lucka mellan rad 1 och 2, inget tryck alls (liite från sidorna de första låtarna, men sen var det helt stilla). Trodde det skulle vara extra mycket tryck nu i Eskisltuna, men tydligen inte. Visserligen var det lättare att dansa då, men det förtog lite av konsertkänslan faktiskt. Och väldigt irriterad och skitsnackande stämning i kön/publiken. Tur att jag var där med trevligt sällskap iaf!
    Jag tyckte publiken var kanon! Stod längre bak och där var det jättebra stämning. Inget tryck, men alla dansade och sjöng med etc vilket räcker för mig för att jag ska bli nöjd . Tycker det är skönt om det inte trycker på, vill gärna kunna röra mig



    Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.

  12. #177
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010
    Ort
    Etown
    Inlägg
    204

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Åh, konserten var så grym Men jag missade början av Ismael för att jag stod och skrek över att ha fått Martins svettband, så jag märke inte att den var den förns Jocke började sjunga.. Hoppas de spelar den i Stockholm med, så kan jag vara med från början, hihi. Och apropå de här pyrogrejerna så håller jag med om att det stacks både i halsen och i ögonen, men jag undrar om inte det hade lite att göra med att det regnade också? För det ångade och pyste iaf mycket mer än på P&L. Men som Jonna sa så var ju scenen närmre här (fast jag har inget minne av att det var sådär jobbigt på Annexet, och då var scenen ännu närmre).

    Mellansnacken var jättesöta, regnet var rätt härligt på sitt sätt, Kent var UNDERBARA! Det enda jag var lite besviken på var publiken. Det var en stor lucka mellan rad 1 och 2, inget tryck alls (liite från sidorna de första låtarna, men sen var det helt stilla). Trodde det skulle vara extra mycket tryck nu i Eskisltuna, men tydligen inte. Visserligen var det lättare att dansa då, men det förtog lite av konsertkänslan faktiskt. Och väldigt irriterad och skitsnackande stämning i kön/publiken. Tur att jag var där med trevligt sällskap iaf!
    Känns som att du beskriver när jag var där på Strömsholmen (angående publiken). Inget tryck alls, publiken står bara stilla, dansar lite, och lite bråk här och var.

    Dock är det ju något speciellt med Kent i Etuna. Denna gången verkar det som att Ismael blev det unika för denna gången, förra gången var det Beskyddaren, nästan akustisk.
    Allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok

  13. #178
    Erfaren medlem KnekkKnekks avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    3 989

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 400slag Visa inlägg
    Jag tyckte publiken var kanon! Stod längre bak och där var det jättebra stämning. Inget tryck, men alla dansade och sjöng med etc vilket räcker för mig för att jag ska bli nöjd . Tycker det är skönt om det inte trycker på, vill gärna kunna röra mig
    Tur för dig! Jag var där med en kompis och under "Gamla Ullevi" var det två 40-åriga kvinnor så blev galna och trök som fan.. förstörde hela låten för mig bara för att jag blev så förbannad!

  14. #179
    Erfaren medlem KnekkKnekks avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    3 989

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av InhaleExhale Visa inlägg
    Åh du var inte ensam! Och så fint med pyron! Finaste människorna <3
    Och visst dör man lite när Jocke ler?
    Haha skönt att höra! Det var helt sjukt underbart med allt och du har så rätt men jag vet inte riktigt om jag dör när han ler... blir snarare gråtfärdig bara för att han är så jäkla söt. :')

  15. #180

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    åh vad roligt att få hans svettband! : D haha vill jättegärna ha jockes men det verkar ju vara helt omöjligt, känns som han har kastat det rakt till personen bredvid massa gånger : (
    ja jo scenen var kanske närmare på annexet, jag vet bara att jag inte alls upplevde det som jobbigt då. vet inte om det kan ha haft med regnet att göra? usch vad äckligt det luktade också, fast fint var det ju förstås...
    mm alltså stämningen i kön var ju.... intressant, haha. har aldrig varit med om något liknande
    Ja, är så glad, men det är fortfarande blött, haha! Vet inte om det är regn eller svett... Antagligen båda. Jag vet känslan, han kastade det till killen bredvid mig på P&L, så surt : ( Haha.
    Ja, det var jättefint, kan tänka mig hur snyggt det var om man stod några rader bak. Men jag tror att regnet hade nåt att göra med det, för det rök iaf mycket mer än förut. Lite kul hur Martin stod aslångt fram på scenen när det började och typ slängde sig bakåt, haha. Gulle.
    Ja, de var fan sjukt, blev alldeles less. Jag fattar att folk är oroliga, men det löste sig väl för de flesta? Var ju jättemycket plats på första raden, vi hade två som stod på andra raden när vi kom dit som lätt hamnade på första raden när förbandet började. Dessutom, palla allt jävla skitsnack. Fick höra saker som "De har ingen rätt att stå bredvid mig, bla bla". Jag blev helt "Öh, okej? Rätt?". Allt handlar ju om flyt och rutin i stort sätt, cheesus.
    Citat Ursprungligen postat av 400slag Visa inlägg
    Jag tyckte publiken var kanon! Stod längre bak och där var det jättebra stämning. Inget tryck, men alla dansade och sjöng med etc vilket räcker för mig för att jag ska bli nöjd . Tycker det är skönt om det inte trycker på, vill gärna kunna röra mig
    Okej, det kanske var bra längre bak då : ) Och man tycker ju olika!
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

Sidan 12 av 19 FörstaFörsta ... 2345678910111213141516171819 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •