åh ismael var så himla himla bra! världens bästa <3
men alltså det där eldregnet var verkligen ganska obehagligt, det stack i huden av alla små gnistor man fick på sig och det gick knappt att andas. förstår att folk med astma fick allvarliga problem i våras. det har inte alls känts så tidigare, det var ju för att scenen var mycket närmare igår än på t ex annexet i våras och p&l.
det är ju bara pinsamt att komma och klaga på att någon står längst fram på för många spelningar så fort man uttrycker en åsikt. varför gör ni så egentligen, vill ni att alla ska tro att ni är bittra och avundsjuka eller?
men alltså vem är det du klagar på kentina? det ju nån du är irriterad på så skriver du inte ut vem du menar?

Svara med citat

Men jag missade början av Ismael för att jag stod och skrek över att ha fått Martins svettband, så jag märke inte att den var den förns Jocke började sjunga.. Hoppas de spelar den i Stockholm med, så kan jag vara med från början, hihi. Och apropå de här pyrogrejerna så håller jag med om att det stacks både i halsen och i ögonen, men jag undrar om inte det hade lite att göra med att det regnade också? För det ångade och pyste iaf mycket mer än på P&L. Men som Jonna sa så var ju scenen närmre här (fast jag har inget minne av att det var sådär jobbigt på Annexet, och då var scenen ännu närmre).
. Tycker det är skönt om det inte trycker på, vill gärna kunna röra mig
:')