Sidan 6 av 19 FörstaFörsta 12345678910111213141516 ... SistaSista
Resultat 76 till 90 av 271

Ämne: Eskilstuna den 17 juli.

  1. #76

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Owlii Visa inlägg
    Jag skulle ha åkt till E-tuna den 17:e, men tyvärr spelar AIK samma dag.
    Jag tycker att jag har en snygg affish på väggen!!.
    Hittade några likadana i helsingborg, tänkte ta ner den men dom hade sättit massor häftklammrar i hela affischen så gick inte att få ner hel

  2. #77
    Nybörjare selmannas avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    22

    Standard

    någon som har en aning om när kent börjar spela? Antar att förbandet börjar 20? Har en kompis som kommer att ha svårt att hinna dit innan 20 och hon vill ju inte missa kent liksom...

  3. #78
    Smygare
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    E.town
    Inlägg
    8

    Standard

    Konserten börjar närma sig () och jag börjar fundera på när man ska börja köa? Jag är inte något Jättefan utav Kent men jag tycker om deras musik och så måst man ju vara lite patriotisk när de kommer hit till sin hemstad och spelar Jag vill inte ta upp plats närmast scen, där tycker jag att de som gillar de mer än vad jag gör ska stå. Om jag kommer två timmar innan insläpp borde jag få en hygglig plats då? Med hygglig plats menar jag att jag får stå på asfalten, inte i backen.

  4. #79

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av CherryBomb Visa inlägg
    Konserten börjar närma sig () och jag börjar fundera på när man ska börja köa? Jag är inte något Jättefan utav Kent men jag tycker om deras musik och så måst man ju vara lite patriotisk när de kommer hit till sin hemstad och spelar Jag vill inte ta upp plats närmast scen, där tycker jag att de som gillar de mer än vad jag gör ska stå. Om jag kommer två timmar innan insläpp borde jag få en hygglig plats då? Med hygglig plats menar jag att jag får stå på asfalten, inte i backen.
    Det tror jag nog : ) Jag vet visserligen inte hur långt asfalten sträcker sig, men det lär väl vara en bit?
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  5. #80
    Smygare
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    E.town
    Inlägg
    8

    Standard

    Ja, en bit är det nog, det var länge sedan jag var i parken. Jag hoppas att jag kommer någonstans i mitten utav alla som står, jag har sådan konsertabstinens så jag måste få hoppa av mig/sjunga bland andra människor. Om inte annars kanske man kan trängas lite?

  6. #81

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av CherryBomb Visa inlägg
    Ja, en bit är det nog, det var länge sedan jag var i parken. Jag hoppas att jag kommer någonstans i mitten utav alla som står, jag har sådan konsertabstinens så jag måste få hoppa av mig/sjunga bland andra människor. Om inte annars kanske man kan trängas lite?
    Det löser sig nog : ) Känns som om många kommer sjunga med i Eskilstuna i vilket fall, hehe.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  7. #82

    Standard

    Grymt taggad... Här har ni en låt lista till spotify med låtarna Kent antagligen kommer köra i Eskilstuna.

    Kent

  8. #83
    Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003
    Inlägg
    27 192

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av CherryBomb Visa inlägg
    Konserten börjar närma sig () och jag börjar fundera på när man ska börja köa? Jag är inte något Jättefan utav Kent men jag tycker om deras musik och så måst man ju vara lite patriotisk när de kommer hit till sin hemstad och spelar Jag vill inte ta upp plats närmast scen, där tycker jag att de som gillar de mer än vad jag gör ska stå. Om jag kommer två timmar innan insläpp borde jag få en hygglig plats då? Med hygglig plats menar jag att jag får stå på asfalten, inte i backen.
    Om man vill stå ganska långt fram men ändå inte i de allra främsta raderna tror jag det räcker om man kommer till insläppet och går och ställer sig på en gång då. Oftast är det bara allra längst fram, till typ tredje eller fjärde raden som det brukar fyllas på väldigt snabbt tycker jag
    Men klart, vill man vara helt säker så är det ju bra att vara ute i lite god tid. Det är säkert olika på olika konserter också, kanske är det mer tryck när de spelar här.
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

    In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

  9. #84

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Det löser sig nog : ) Känns som om många kommer sjunga med i Eskilstuna i vilket fall, hehe.
    Och det gör inte folk på andra ställen då?

    EDIT: Varför blir det en sån där sarkastisk smiley när jag försöker göra en blinkande?
    Senast redigerat av donberg den 2010-07-14 klockan 22:50.

  10. #85

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av donberg Visa inlägg
    Och det gör inte folk på andra ställen då?

    EDIT: Varför blir det en sån där sarkastisk smiley när jag försöker göra en blinkande?
    Jo, men det känns som om det är ännu större tryck i hemstaden, vet inte..

    Haha, det undrar vi alla.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  11. #86
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Eskilstuna, Sweden
    Inlägg
    10

    Standard Ja det närmar sig!

    Nej, jag har inte svingat mig upp å tagit ner min fina gardin. Jag var ute och åkte Tegelbruksgatan fram och fick se något som låg vid vägrenen, något orange. Sa åt den som körde att vända och joda, det var vad jag hoppades på som låg där och väntade på mig!
    För övrigt är det som folk säger, härligt att se dem uppe oxå, man känner lite extra stolt att vara Eskilstunabo.

    Jag undrar hur alla ska få plats där inne. Om man kommer den vägen som man går när man går direkt till scenen så kommer man ju in där framme i ena hörnet av scenen, hoppas de verkligen ser till att sätta staket och sånt. Det lär bli sjukt tryck just där annars.

  12. #87
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Ort
    Spökstads sjönära pärla, , Sweden.
    Inlägg
    682

    Standard

    Frånj dagens Eskilstuna Kuriren: "Kent vill ha pyroteknik på lördag.
    Räkna med en del pyrotekniska effekter om du planerar att gå på Kents konsert på Parken Zoo på lördag. En ansökan har nämligen lämnats in till polisen, som nu begär att räddningstjänsten ska yttra sig i frågan. En brandinspektör ska titta på ärendet."
    Det vill vi ha!
    Massor med effekter och då inte vädrets makter som kan ställa till det. Enligt prognosen kan det vara risk för åskskurar...
    Believe, and you will find your way...

  13. #88
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Ort
    Spökstads sjönära pärla, , Sweden.
    Inlägg
    682

    Standard

    Från dagens Eskilstuna Kuriren: "Köar för Kent, hängivna fans".
    Och så en bild på 4 ungdomar som började köa redan igår eftermiddag.
    Jacob "Frank" Saarela, Adrian "Nihilisten" Sachi, Johanna "Neonskyltar" Eldin och Rebecca "Astronaut" Andersson.
    Dom har också lyckats få tag på "Claessons gardin"!
    Believe, and you will find your way...

  14. #89
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    9 234

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Laurelin Visa inlägg
    Frånj dagens Eskilstuna Kuriren: "Kent vill ha pyroteknik på lördag.
    Räkna med en del pyrotekniska effekter om du planerar att gå på Kents konsert på Parken Zoo på lördag. En ansökan har nämligen lämnats in till polisen, som nu begär att räddningstjänsten ska yttra sig i frågan. En brandinspektör ska titta på ärendet."
    Det vill vi ha!
    Massor med effekter och då inte vädrets makter som kan ställa till det. Enligt prognosen kan det vara risk för åskskurar...
    Om det blir blixtar och dunder kan de ju spara in på pyrotekniken för då är det ju gratis
    Hoppas verkligen att det inte blir så! även om jag inte själv ska gå.

  15. #90
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Laurelin Visa inlägg
    Från dagens Eskilstuna Kuriren: "Köar för Kent, hängivna fans".
    Och så en bild på 4 ungdomar som började köa redan igår eftermiddag.
    Jacob "Frank" Saarela, Adrian "Nihilisten" Sachi, Johanna "Neonskyltar" Eldin och Rebecca "Astronaut" Andersson.
    Dom har också lyckats få tag på "Claessons gardin"!
    hur fan kan man kalla sig för "neonskyltar"?
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Sidan 6 av 19 FörstaFörsta 12345678910111213141516 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •