Ska det regna kan man ju hoppas att det blir under 747
Ska det regna kan man ju hoppas att det blir under 747
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
Lite nyfiken på hur det ser ut med köandet nu. De borde ha fått sällskap :)
When you can live forever, what do you live for?
Är mycket nöjd över att efter 6 år tillsammans med min sambo lyckas få med henne på kent-konsert. Hon har aldrig gått att få till att lyssna på kent så ni förstår hur svårt jag har haft det och samtidigt hur glad jag blir när hon säger saker som "jo men den nya skivan är helt OK".
För övrigt är det min första konsert på mycket länge och min allra första kent-konsert!! Förlorar min oskuld på lördag!
Första gången i e-tuna också.
Hoppas bara att det inte regnar allt för jäkligt. Hoppas även på bra stämning och kanske tillgång till en och annan öl...
Mvh
Kim
Ps. om någon stackare blir helt utan skjuts till e-tuna så kommer jag passera med bil genom sthlm från norrtälje. Dock är jag inte en sån som gärna står och trängs längst fram så jag tar det ganska lugnt dit.
Kentfan i över 10 år men första spelningsminnet den 17/7 -10. Varför??
Efter konserten, vart ska man förflytta sig då? Om man inte känner för att gå och lägga sig alltså. Vilka ställen är roliga i Eskilstuna en lördagskväll som den här?
Låt dom komma nu
Har inte direkt haft behov av att låsa in något när jag har varit på Parken så värdeskåp har jag ingen aning om. Grindarna är nere vid vägen o sen e det en halvlång backe uppför o så runt lite vid nöjesfältet för att komma fram till scenen. Men sedan hur allt är upplagt e svårt att säga eftersom det är lite olika från gång till gång. Men det är liksom ingen sån kort speed sträcka man behöver nog vara lite uthållig om man tänkt springa!
Det finns karta på Parken Zoo hemsida!
Senast redigerat av ÖvreGärdtre den 2010-07-16 klockan 21:42.
alltså jag är taggad atm
Skulle så gäärna vilja höra Ismael ikväll! Hoppas den kommer med nu!
Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.
Jag tror Kentpojkarna abonnerade hela restaurang Grappa sist dom spelade här!
Believe, and you will find your way...