Sidan 7 av 19 FörstaFörsta 1234567891011121314151617 ... SistaSista
Resultat 91 till 105 av 271

Ämne: Eskilstuna den 17 juli.

  1. #91

    Standard

    Ofta folk REDAN har börjat köa? Okej, nu fick jag panik, hjälp : (
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  2. #92
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    hur fan kan man kalla sig för "neonskyltar"?
    Hur fan kan man kalla sig för Felix_Elite?

  3. #93
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Hur fan kan man kalla sig för Felix_Elite?
    så var det det här med att kasta sten i glashus
    vad leker du? jag var typ 12 när jag kom på det och det är ju inte precis något jag går runt och kallar mig om nån frågar vad jag heter, dom här personerna har ju antagligen sagt att dom kallar sig för neonskyltar, frank och vad det nu var.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

  4. #94
    Medlem rollercoaster_s avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    153

    Standard

    chilla.. 2 dagar kvar! enda konserten jag går på nu i sommar så det måste bli riktigt bra!


    ber verkligen till vädergudarna, det ser inte så roligt ut...
    "Jag vill höra din röst nu
    Höra hjärtat i bröstet
    Jag behöver din tröst nu
    Låt mig höra din röst nu"

  5. #95
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    så var det det här med att kasta sten i glashus
    vad leker du? jag var typ 12 när jag kom på det och det är ju inte precis något jag går runt och kallar mig om nån frågar vad jag heter, dom här personerna har ju antagligen sagt att dom kallar sig för neonskyltar, frank och vad det nu var.
    Låt dom kalla sig själva för vad de vill, det gör du också. Bara låt det vara.

  6. #96
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Eskilstuna, Sweden
    Inlägg
    10

    Standard Tveksam

    Hm, de har väl inte kallat sig för detdär i tidningen? Det var väl bara den som skrev om det på forumet som var vänlig nog att bifoga deras forumnick. Eller har jag fel?

    För övrigt hoppas jag att det inte blir som det var på Annexet, att det står nån nazistkärring å skriker hur folk ska ställa sig med nummer å skit i olika köer. Dumt å bara göra en rak kö, stå i den hela tiden (åker man hem å duschar så är man inte kvar i kön längre) och sen gå in som man står. Det kan ju inte vara så svårt.

  7. #97

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Claesson Visa inlägg
    Hm, de har väl inte kallat sig för detdär i tidningen? Det var väl bara den som skrev om det på forumet som var vänlig nog att bifoga deras forumnick. Eller har jag fel?

    För övrigt hoppas jag att det inte blir som det var på Annexet, att det står nån nazistkärring å skriker hur folk ska ställa sig med nummer å skit i olika köer. Dumt å bara göra en rak kö, stå i den hela tiden (åker man hem å duschar så är man inte kvar i kön längre) och sen gå in som man står. Det kan ju inte vara så svårt.
    Har aldrig sett de forumiterna här iaf, de kan inte vara aktiva om så är fallet.

    Hoppas också det är ett bra kösystem, och att det inte är så många som börjar köa skittidigt (finns en liten chans att det är relativt lugnt eftersom det ska regna och blixtra hela fredagen/lördagen typ).. Men om någon paxar ens plats så tycker jag att man har sin fulla rätt att komma och gå lite som man vill, iaf tills nån timme innan insläpp.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  8. #98
    Medlem Kentlivetraders avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Vasastan, Stockholm
    Inlägg
    543

    Standard

    det sägs att det kommer att regna på lördag kväll - vet nån om det finns nån slags tak där man kan söka skydd från regnet under konserten? Typ sånt som finns på Stadion på läktare.

  9. #99
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Claesson Visa inlägg
    Hm, de har väl inte kallat sig för detdär i tidningen? Det var väl bara den som skrev om det på forumet som var vänlig nog att bifoga deras forumnick. Eller har jag fel?
    det står så i tidningen också!

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Hoppas också det är ett bra kösystem, och att det inte är så många som börjar köa skittidigt (finns en liten chans att det är relativt lugnt eftersom det ska regna och blixtra hela fredagen/lördagen typ).. Men om någon paxar ens plats så tycker jag att man har sin fulla rätt att komma och gå lite som man vill, iaf tills nån timme innan insläpp.
    ne eller hur man måste inte vara i kön precis HELA tiden även om man såklart inte kan komma och ta plats tidigt, sen åka hem och komma tillbaka innan insläppet haha
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

  10. #100

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    det står så i tidningen också!



    ne eller hur man måste inte vara i kön precis HELA tiden även om man såklart inte kan komma och ta plats tidigt, sen åka hem och komma tillbaka innan insläppet haha
    Nä, precis. Men nej, det är klart, nån måtta får det ju vara, haha.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  11. #101

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentlivetrader Visa inlägg
    det sägs att det kommer att regna på lördag kväll - vet nån om det finns nån slags tak där man kan söka skydd från regnet under konserten? Typ sånt som finns på Stadion på läktare.
    Vem bryr sig om regn på sommaren? Ta en öl och njut av Kent så slipper du tänka på att du blir blöt!

  12. #102
    Medlem Fjants avatar
    Reg.datum
    Dec 2005
    Ort
    Eskilstuna, , Sweden.
    Inlägg
    465

    Standard

    vänner, vi ses där!
    Inte ens ett stilla juliregn kan vara i vägen för en fantastisk kväll!
    Jag gör allt på ren vilja
    Ser du nån så skjut
    Jag står bakom tätt intill
    och jag är bara ljud
    Så jag rör mig som jag vill

  13. #103
    Medlem rollercoaster_s avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    153

    Standard

    ser ut att bli rätt nice väder ändå
    "Jag vill höra din röst nu
    Höra hjärtat i bröstet
    Jag behöver din tröst nu
    Låt mig höra din röst nu"

  14. #104
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Eskilstuna, Sweden
    Inlägg
    10

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rollercoaster_ Visa inlägg
    ser ut att bli rätt nice väder ändå
    Nja, möjligen att regnet håller sig till det slutar, men det lär bli regn nån gång. Vore nice om det börjar ösa efter sista låten när alla är svettiga och varma!

  15. #105

    Standard

    Vet någon om det finns värdeskåp utanför Parken Zoo? Och ungefär hur långt är det till scenen från ingången? Har någon en karta?
    du liknar ingen annan

Sidan 7 av 19 FörstaFörsta 1234567891011121314151617 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •